سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:توصیه می کنم تیم ها به فکر کار خود باشند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، امیر قلعه‌نویی در جریان تمرین استقلال در جمع خبرنگاران گفت: هفته‌های سختی را پیش رو داریم   امتیازگیری سخت است . 
 
سرمربی استقلال  گفت: من حق ندارم در مورد تیم‌های دیگر حرف بزنم و فقط باید در مورد تیم خودم صحبت کنم.



 
وی در خصوص استعفای رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس گفت: من  با ورود  مدیران  غیر فوتبالی مخالف بودم زیرا  افراد ورزشی را خانه نشین می کند.  اما رویانیان تحول خوبی را در پرسپولیس ایجاد کرد  آمدن رویانیان منشا کارهای بزرگی در پرسپولیس بود. البته جا دارد برای علی پروین که استاد و بزرگ و مربی خودم بوده است، آرزوی موفقیت کنم.
 
 
وی همچنین در خصوص مشکلات مالی استقلال عنوان کرد: البته ما هم یک مدیر خبره داریم که اگر مدیریت بحران او نبود ما هم به مشکل می‌خوردیم. 
 
 
سرمربی استقلال در مورد   تیموریان  گفت:  در آن صحنه‌ای هم که با عشوری درگیر شد مقابل چشمان من این اتفاق افتاد. در آن صحنه عشوری آویزان آندو بود و او خواست به هر طریقی از دست بازیکن ذوب‌آهن رها شود که پس از آن معذرت‌خواهی هم کرد.


 

وی افزود:  برخی‌ها امروز مدعی شدند که در ادامه استقلال امتیاز از دست می‌دهد. این چه حرفی است که می‌زنند. من معتقدم باید هر کسی روی کار خودش تمرکز کرده و باید حواسمان به کارمان باشد .


 

بنابراین گزارش تمرین تیم فوتبال استقلال تهران برای بازی با ذوب‌آهن ساعت 15 در کمپ زنده‌یاد ناصرحجازی انجام گرفت.

حدود 200 هوادار در تمرین استقلال حضور پیدا کرده و به تشویق و حمایت از این تیم پرداختند.

خسرو حیدری به دلیل اینکه صبح در کلینیک تمرینات اختصاصی را سپری کرده بود عصر تمرین نکرد. با این حال او مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن ندارد.


محمدمهدی نظری، تنها غایب تمرین استقلال بود. وی به دلیل آسیب‌دیدگی نمی‌تواند استقلال را در بازی با ذوب‌آهن همراهی کند.

بوبکر کبه و احمد جمشیدیان در تمرین استقلال حاضر شدند که بعد از دویدن دور زمین زیرنظر حاج‌‌قاسم تمرینات بدنسازی را پشت سر گذاشتند، ضمن اینکه جمشیدیان در تمرینات گروهی حضور پیدا کرد.


میکو، مربی بدنساز تیم‌ملی از حاضرین در تمرین استقلال بود.


آرش برهانی و محمد قاضی در تمرین استقلال موفق به گلزنی شدند تا آمادگی خود را نشان دهند.









 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار