بنابر اعلام مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، گردنه های کوهستانی استان با مه گرفتگی مواجه هستند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، رانندگان عبوری از گردنه‌­های گوجگی واقع در محور مشهد- کلات، زاغه ها در بخش احمدآباد و مزداوند واقع در محور مشهد - سرخس امروز شنبه پنجم بهمن ماه شاهد مه گرفتگی هستند.

این گزارش با اشاره به این که مه گرفتگی غلیظ منجر به کاهش دید و کندی تردد خودروها در برخی از محورهای استان شده است می افزاید: محورهای قوچان درگز و قوچان - چناران نیز دچار مه گرفتگی هستند که رعایت نکات ایمنی بویژه سرعت مطمئنه و اجتناب از سبقت های غیرضروری برای رانندگان عبوری از این محورها ضروری است.

همچنین شب گذشته گردنه ­های گوجگی واقع در محور مشهد کلات، بید و برغمد در محور سبزوار اسفراین و گردنه های چکنه شهرستان سرولایت شاهد بارش برف بودند که این امر جاده را در روز جاری لغزنده تر می کند.

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از تمامی رانندگانى كه قصد عبور از محورهای مختلف استان را دارند، درخواست کرد قبل از حرکت از طریق شماره ارتباطی 141 و یا تلفن 3411000-0511 از آخرین وضعیت مسیر تردد خود اطلاع یابند، ضمن این که بنا بر اعلام این مرکز، نیروهای راهداری در همه محورهای استان به صورت فعال و برای تامین امنیت تردد مسافران حضور دارند.

گفتنی است رفت و آمد خودروها در دیگر محورها نیز به صورت عادی جریان دارد.


برچسب ها: شهرسازی ، خراسان ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.