معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 2 گفت: به همت اداره آموزش شهروندی شهرداری منطقه 2، آثار جشنواره مشکات 2 با مجموع 16 هزار اثر به دبیرخانه‌های موضوعی ارسال شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، شهاب‌الدین صابونچی با اشاره به دومین جشنواره مشکات گفت: جشنواره مشکات با هدف ترویج فرهنگ آموزش شهروندی و ارتقای سطح زندگی شهروندان در 12 محور برگزار گردید که شهروندان در هر یک از محورها آثار مربوط به هر بخش را ارائه نمودند.
 
وی تصریح کرد: مهمترین وجه تمایز و برتری این جشنواره افزایش مشارکت مردمی را در برداشته است.
 
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 2 در ادامه بیان داشت: جشنواره مشکات 2 از طریق فعالیت‌ خانه‌های علم و زندگی واقع در سراهای محلات به عنوان حلقه ارتباط شهرداری در حوزه آموزش‌های شهروندی با شهروندان منطقه 2 برگزار شد و توانست در این مهم گام‌های اساسی بردارد که می‌توان از رویکردهای مهم و اثرگذار جشنواره به مشارکت شهروندان اعم از خردسال، نوجوانان، جوان و بزرگسال اشاره نمود.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: در پایان زمان‌بندی مهلت جمع بندی و دسته بندی آثار، با همت و هماهنگی‌های لازم حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 2 این مهم به سرانجام رسید و آثار مربوط به هر محور بسته بندی و به دبیرخانه‌های موضوعی هر یک از محورها ارسال گردید.
انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره ، مشکات ، شهروند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار