همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی روز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم اراک در منطقه تفریحی دره گردو(کوه سرخه) این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، استاندار استان مرکزی، مدیران این استان و چند تن از مسوولان فدراسیون ورزشهای همگانی، اقشار مردم را در این راه پیمایی که از برنامه "صبح و نشاط" شبکه سه سیما پخش شد ، همراهی می کردند.

اجرای برنامه های مفرح و شاد ورزشی و اجرای حرکات رزمی و باستانی توسط ورزشکاران شهرستان اراک از برنامه های این همایش پیاده روی بود.

انجام مراسم قرعه کشی خودرو، 20 دوچرخه پارس و هشت کمک هزینه پنج میلیون ریالی سفر به عتبات عالیات از دیگر بخش های این همایش بود.

جمعی از شرکت کنندگان در این همایش نیز با حضور در تپه نورالشهدا به مقام شامخ شهیدان گمنام ادای احترام کردند.

هم چنین شرکت کنندگان در این همایش 250 میلیون ریال برای کمک به آزادی زندانیان غیرعمد پرداخت کردند

استاندار مرکزی طی سخنانی در جمع شرکت کنندگان، با بیان اینکه این همایش به مناسبت هفته هوای پاک برگزار شده، گفت: رفع آلوگی هوا مهمترین خواسته مردم اراک است .

محمد حسین مقیمی افزود: رفع آلودگی هوا با همکاری صنایع، صاحبان خودروها و اقشار مختلف مردم امکان پذیر است و در این راستا همه باید همکاری کنند.

وی، ایجاد یکهزار هکتار فضای سبز را از تکالیف قانونی مسوولان استان دانست وگفت : امسال 250 هکتار فضای سبز در اطراف واحدهای صنعتی و 200 هکتار در اطراف نیروگاه شازند نهال کاری می شود و طی چهار سال آینده دو هزار هکتار به فضای سبز اراک افروده می شود.
/
برچسب ها: همایش ، پیاده ، خانوادگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۷:۴۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
نتيجه قرعه کشي دوچرخه هاي همايش پياده روي چي شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
نتایج قرعه کشی دوچرخه همایش هوای پاک را از کجا باید پیگیری کنیم ؟