مجری این روزهای برنامه یادگاری با اشاره به اهمیت برپایی جشنواره عکس تأمین اجتماعی در یک نگاه در جامعه گفت: عکس خوب بیشتر از یک سرمقاله نشریه می تواند مخاطب را جلب کند چرا که ما هنوز انسان های بصری هستیم.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران،‌به نقل از روابط عمومی سی و دومین جشنواره فیلم فجر، مسعود فروتن نویسنده و کارگردان پیشکسوت تلویزیون، با تاکید براینکه خوب عکس گرفتن و ارائه آن، نخستین چیزی است که می‌تواند تأثیر مثبت بر روی مخاطب داشته باشد افرود: هر چه عکس جذاب و زیبا باشد بیشتر مخاطب را به دقت و عمق موضوع می‌برد.

وی با اشاره به اینکه خیلی از سازمان‌ها به لحظ کارایی، بسیار فعالند اما متاسفانه افرادی که با آنها سروکار دارند از کارکرد آنها بی‌اطلاع هستند، گفت: آن سازمان می‌بایست سطح اطلاع‌رسانی خود را گسترده‌تر کند و یکی از راهکارها نیز برگزاری جشنواره‌های مختلف علمی، هنری و فرهنگی است.

وی با اعلام حمایت از برگزاری چنین جشنواره‌هایی گفت: خوشبختانه این جشنواره که برای نخستین بار برگزار می‌شود، مورد استقبال گسترده‌ای از سوی هنرمندان و علاقه‌مندان سراسر کشور قرار گرفته است.

وی همچنین به مدیران ادارات، سازمان‌ها و موسسات که تمایل به برگزاری چنین جشنواره‌هایی دارند، پیشنهاد کرد تا با تبلیغات غیر مستقیم نسبت به معرفی خود اقدام نمایند و از تبلیغ مستقیم بپرهیزند.

وی تبلیغات را یکی از مهمترین مشخصه‌های موثر هر موسسه دانست و گفت: مدیر باهوش می‌بایست آگاهانه آغازگر یک تحول اساسی در معرفی موسسه خود باشد.

فروتن با تجلیل از اقدام دست‌اندرکاران نخستین جشنواره تامین اجتماعی در یک نگاه، خاطرنشان کرد: هنرمند برای اینکه در این جشنواره اثر خوبی را ثبت کند می بایست هدف داشته باشد و منظور خود را به درستی از طریق عکس منتقل کند.

اين هنرمند كه در حال حاضر برنامه یادگاری را از شبکه سه روی آنتن دارد، گفت: یک عکس می‌تواند به بهترین و بدترین نحو ممکن یک موسسه را معرفی کند.

گفتنی است،  حضور در این جشنواره برای عکاسان و علاقمندان آزاد خواهد بود و عکاسان می بایست طبق موضوع‌های اعلام شده در فراخوان، عکس‌های خود را حداکثر تا 22 بهمن ماه1392 به پست الکترونیکی photo@tamin.ir ارسال نماید.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار