مدیر اداره فرهنگی و امور مساجد شهرداری منطقه 15، از برگزاری نشست هم‌اندیشی ائمه جماعات و علمای مساجد در این منطقه خبر داد.

مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: نشست هم‌اندیشی ائمه جماعات و علمای مساجد در منطقه 15 با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی تهران و عضو شورای شهر تهران، نماینده ولی‌فقیه آیت‌الله وحیدی گلپایگانی، ائمه جمعه خاورشهر و قیام دشت،‌ شهردار منطقه 15 و معاونان منطقه برگزار خواهد شد.

این نشست روز شنبه 5 بهمن ماه سال 92 از ساعت 14 تا 16 در شهرداری منطقه 15 برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:‌ این نشست به منظور ایجاد تهمیدات لازم با مساجد پیرامون دهه فجر برای اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی روز شنبه 5 بهمن سال‌جاری از ساعت 14 تا 16 برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت:‌بررسی ویژه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی پیرامون دهه‌فجر با ایجاد تهمیدات لازم با ائمه جماعات و علمای منطقه 15، با همکاری شهرداری منطقه و مساجد این منطقه همزمان با دهه‌فجر از اقدامات اجرایی این طرح است.

مرادی تأکید کرد: برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با توجه به تأکید مقام معظم رهبری و نامگذاری دهه‌فجر، برگزاری جشن‌های دهه‌فجر در محلات منطقه 15، تجدید میثاق با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور مقام معظم رهبری،‌ ائمه جماعات،‌ خانواده ایثارگران و شهدا در نخستین روز دهه‌فجر از اقدامات دیگر این طرح است.
انتهای‌پيام/

برچسب ها: دهه ، فجر ، نشست ، جماعات ، مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار