محمدی مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: شرایط خوبی داریم، تمرینات خوبی انجام دادیم، طبیعتا با توجه به این که هفته‌ی گذشته مقابل استقلال در جام حذفی قرار گرفتیم شناخت کافی و خوبی داریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران محمدی مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: برای بازی فردا مقابل استقلال آماده هستیم شرایط خوبی داریم، تمرینات خوبی انجام دادیم، طبیعتا با توجه به این که هفته‌ی گذشته مقابل استقلال در جام حذفی قرار گرفتیم شناخت کافی و خوبی داریم.

وی بیان کرد: می‌دانیم استقلالی‌ها در دو سمت راست و چپ بازیکنان خوبی دارند و در این نقاط بسیار کار کردیم تا بتوانیم چپ و راست استقلال را از کار بیندازیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم فردا مقابل استقلال بازی خوبی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: با توجه به این بازی فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و ورزشگاه آزادی از وضعیت مطلوبی برخوردار است به راحتی می‌توانیم روی زمین بازی خوبی انجام دهیم و تمام برنامه‌های خود را پیاده کنیم.

محمدی گفت: در بازی فردا مهدی رجب‌زاده را به علت مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

وی در خصوص عدم حضور مجتبی تقوی در کنفرانس خبری پیش از بازی اظهار داشت: با توجه به این پرواز تیم ذوب آهن با تاخیر روبه‌رو شده بود تقوی نتوانست در کنفرانس حضور پیدا کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: چپ و راست ، استقلال ، پرواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار