عباس ندرلو قائم مقام منطقه 10 به همراه جمعی از معاونان، مدیران و کارشناسان با حضور در مراکز فرهنگی و معابر سطح ناحیه یک از روند فعالیت ها و عملکرد این ناحیه در حوزه های مختلف بازدید به عمل آورد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در این بازدید که با هدف تبادل اطلاعات و شناسایی کمبودها و هم افزایی برای تسریع در رفع مشکلات و معضلات در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان برگزار شد. عباس ندرلو قائم مقام منطقه به صورت میدانی از سراهای محله، مراکز فرهنگی، ورزشی، خدماتی، پروژه های در حال احداث، بوستان ها و سطح معابر بازدید به عمل آورد و درجریان فعالیت های اجتماعی، فنی و عمران، شهرسازی، ترافیکی و ... قرار گرفت.

وی طی جلسه جمع بندی که در سالن جلسات ناحیه 1 برگزار شد با تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه دست اندرکاران خدمت گذار مردم در شهرداری منطقه و آرزوی توفیق روز افزون شهردار جدید ناحیه یک، با اشاره به اهمیت نگهداشت شهر گفت: یکی از رویکرهای مدیریت شهری خدمت بی منت و صادقانه به مردم است و وظیفه یکایک ما تحقق جلب رضایت شهروندان است که رضایت خداوند را در پی دارد.
 
 وی افزود: با توجه به فلسفه تشکیل جلسات و بازدیدهای میدانی ، براین باوریم که این امر موجب تسریع و افزایش در امر خدمات رسانی به شهروندان خواهد بود.
 
 ندرلو با تاکید بر توجه و اهتمام برای رفع و یا کاهش مشکلات از مسئولین اجرایی منطقه خواست تا با اولویت بندی مسائل و مشکلات در زمان مقرر پاسخگوی درخواست ها و مشکلات باشند و خروجی این فرایند را رضایتمندی شهروندان در نظر گیرند.
 
 گفتنی است، تسریع در روند عملیات بهسازی و پیاده روسازی بوستان هفت چنار، تملک سه سرای محله بریانک، سلیمانی و هفت چنار و تحویل به مدیران محله و شورایاریها، رسیدگی به سراهای محله، گسترش آموزش شهروندی، رسیدگی به وضعیت اسکان کارگری و رفع نواقص، دقت و کنترل در وضعیت نگهداشت پروژه ها و وضعیت ساختمان ها، پیگیری بافت فرسوده و احیا آن و ترغیب و تشویق از سوی دفاتر نوسازی و اطلاع رسانی مناسب به شهروندان، رسیدگی به فضاهای سبز بوستان ها، سرویس های بهداشتی عمومی، تامین روشنایی معابر اصلی و فرعی، ساماندهی مرکز خود اشتغالی واقع در خیابان رنجبر، رفع سد معبر واحد های صنفی و دست فروشان، وانتی ها و مصالح ساختمانی، شناسایی نقاط مخاطره آمیز و خطرناک، اطلاع رسانی در خصوص سامانه 1888 و 137 در سطح محلات با هماهنگی اداره بازرسی، نظارت بر انجام صحیح پیام ها، حذف زواید، نصب زونکن های کارگاهی در همه ساختمان ها و ... از تاکیدات قائم مقام منطقه بود.
برچسب ها: تبادل ، میدانی ، ندرلو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.