تیم ملی کریکت بانوان جهت حضور پرقدرت در مسابقات آسیایی تایلند آماده این رقابت‌ها می‌شود.

منیر حبیبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن کریکت جهت حضور تیم ملی بانوان در مسابقات آسیایی تایلند اردوهای آمادگی برپا کرده است. اردوی تیم ملی کریکت بانوان با حضور 22 بازیکن برپا شده است، البته در ادامه تعداد ملی پوشان به 18 نفر کاهش می‌یابد و در نهایت تیم ملی با 14 بازیکن عازم مسابقات آسیایی تایلند می‌شوند.

مدیر تیم ملی کریکت بانوان ادامه داد: بانوان ملی پوش از آمادگی بدنی مناسبی برخوردار هستند و با وجود این‌که در آستانه شروع رقابت‌های آسیایی قرار داریم، لذا به عملکرد مناسب تیم ملی بانوان در این مسابقات امیدوار هستم.

حبیبی افزود: انجمن کریکت با برگزاری رقابتی‌های لیگ و همچنین اردوهای تیم ملی نقش مهم و بسزایی در ارتقا سطح فنی و آمادگی فنی بانوان داشته است و البته امیدوار هستیم تا اعزام به مسابقات به شرایط ایده‌ال نزدیک شویم.  

مربی تیم ملی کریکت بانوان افزود: انجمن کریکت طبق برنامه ریزی که در تقویم کاری خود طراحی کرده است، پیش از شروع مسابقات آسیایی یک اردوی 10 نفره در بانکوک و یکی از مدارس کریکت این شهر برپا می‌کند. البته درصدد هستیم اردوی 10 روزه، با یکی از تیم‌های باشگاهی تایلند یک مسابقه‌ی تدارکاتی برگزار کنیم. هدفمان از دیدار تدارکاتی آشنا کردن ملی پوشان از شرایط مسابقات است.

وی ادامه داد: تیم ملی کریکلت بانوان در مسابقات آسیایی تایلند به همراه 6 تیم برتر سیدیک آسیا به رقابت می‌پردازد. تیم‌های تایلند، چین، هنگ‌کنگ، نپال، بوتان و ایران در این مسابقات حضور دارند. تیم قهرمان این مسابقات جدا از حضور قالب‌های انتخابی جهان را کسب می‌کند و تیم آخر به سید 2 آسیا سقوط خواهد کرد. تیم ملی کریکت بانوان تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا بهترین رتبه را در این مسابقات بدست آوریم.

حبیبی افزود: تیم لی کریکت بانوان با کمبود امکانات و تجهیزات مواجه است. علی رغم محدودیت امکاناتی که ملی پوشان با آن روبرو هستند، اما پیشرفت محسوس و سیر صعودی را در رشته کریکت شاهد هستیم و امیدواریم با رفع کمبود‌های امکانات و تجهیزات در آینده نزدیک در آسیا و جهان به حریفی قدرتمند مبدل شویم.

وی تصریح کرد: تیم ملی کریکت بانوان برای رشد پیشرفت نیازمند به زمین استاندارد و مجهز است. با حل مشکل زمین استاندارد زمینه برای رشد این رشته این رشته در کشور فراهم می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار