رییس اداره HSE‌ و دبیر کمیته راهبری سامانه مدیریت بهداشت و محیط زیست منطقه یک گفت:‌تجربه مدیریتی ارتقاء ایمنی کودکان در خانه‌‌های کودک منطقه یک در یازدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت ارائه گردید.

هادیزاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: در کنفرانس امسال ، از میان بیش از چهل مقاله و تجربه مدیریتی ارسالی برای این همایش، چهار مقاله برای ارائه شفاهی در کارگروه مدیریت شهری انتخاب شدند که یکی از این مقالات «تجربه مدیریتی ارتقای ایمنی کودکان در خانه‌های کودک منطقه یک شهرداری تهران» است که توسط نرگس هادیزاده مقدم، مدیر HSE‌شهرداری منطقه یک تهیه و ارائه گردید.

هادیزاده اظهار داشت: این تجربه مدیریتی به روند اقداماتی می‌پردازد که با حمایت شهردار منطقه در راستای ایمنی کودکان در خانه‌های کودک محلات منطقه یک صورت پذیرفته است.

هادیزاده بیان کرد: این تجربه مدیریتی تهیه چک لیست ارزیابی ایمنی کودکان در خانه‌های کودک و تدوین دستورالعمل رعایت نکات ایمنی خانه‌های کودک است.

هادیزاده اظهار داشت: این حرکت پس از پیوستن شهرداری منطقه یک به شبکه جهانی جوامع ایمن و با استفاده به شاخص‌های هفتگانه جامعه ایمن آغاز و درحال حاضر در قالب سامانه مدیریت HSE شهرداری منطقه یک در دست پیگیری است.

انتهای‌پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار