تله‌فيلم "تعطيلات" به كارگرداني سپهر محمدي در گروه فيلم و سريال شبكه تهران ويژه نوروز ،93 دوشنبه، هفتم بهمن ماه از يك نمايشگاه ماشين كليد زده مي‌شود.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، اين تله‌فيلم براي پخش در ايام نوروز 93 توليد مي‌شود ، داستان آن درباره پسر جواني به نام شريف است كه در اثر همنشيني با دوستان ناباب زندگي‌اش به سمت و سو بيراهه رفته است. طي حادثه‌اي شريف با پيرزني مهربان به نام نرگس خانم آشنا مي‌شود و اين آشنايي باعث اتفاقات جديدي در زندگي او ... مي‌شود.    
 
تصويربرداري اين تله‌فيلم در تهران و شيراز انجام مي‌شود و بازيگراني همچون شاهرخ استخري در نقش شريف، مينا جعفرزاده در نقش نرگس خانم، عارف لرستاني در نقش فريدون، محمد شيري در نقش آقاي آتش پنجه،صدف طاهريان در نقش فريده ، حليمه سعيدي در نقش مادر فريدون، عليرضا دستمالچي در نقش عارف،حسين نوروزي در نقش منوچهر، علي زريني در نقش مهندس، اصغر حيدري و حسن زارع و ...  در اين تله‌فيلم حضور دارند.
 
محله‌هاي كن، پامنار، شهرستان البرز، حرم شاهچراغ(ع) در شيراز و.... لوكيشن‌هاي اين تله‌فيلم است.
 
گفتنی است، نويسنده و كارگردان فيلم تلويزيوني " تعطيلات " سپهر محمدي، دستيار اول كارگردان و برنامه ريز محمد صادقي راد ، مدير تصوير برداري هومن سلماسي، ، صدابردارآن علي نيازي است.

انتهای پیام/ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار