رئیس فدراسیون تکواندو معتقد است که این فدراسیون هنوز برای انتخاب مسئولان خود فرصت کافی در اختیار دارد.

سید محمد پولادگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای انتخاب دبیر و نواب رئیس جدید فدراسیون 11 دی در مجمع انتخابی فدراسیون تکواندو  این اختیار به من داده شد که در زمان مناسب تعیین شده، تصمیم‌گیری کنم.
 
رئیس فدراسیون تکواندو افزود: برای انتخاب مسئولان فدراسیون فعلا زمان داریم و برای آن حدود یک ماه زمان از تاریخ برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده است به همین دلیل عجله نمی‌کنیم و نفرات مد نظر انتخاب خواهند شد.
 
وی  در پاسخ به این سوال که با توجه به رقابت و اتفاقاتی که در انتخابات فدراسیون تکواندو بین وی و هادی ساعی رخ داد، آیا وی همچنان در سمت‌های قبلی‌اش با فدراسیون همکاری خواهد کرد یا خیر؟ تصریح کرد: همیشه گفته‌ایم هادی ساعی یکی از مفاخر و تاثیرگذاران در تکواندو است و همچنان مدیر تیم‌های ملی ایران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون محسوب می‌شود.
 
پولادگر ادامه داد: ما حتی از ساعی برای حضور در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون تکواندو دعوت کردیم.
 
رئیس فدراسیون تکواندو در مورد انتخابات کمیته ملی المپیک یادآور شد: مجمع بسیار خوب و ماراتن بسیار سختی برگزار شد و حالا هم با توجه به زمان کمی که تا بازی‌های آسیایی اینچئون باقی مانده مسئولیت کمیته ملی المپیک سنگین‌تر هم شده است و امیدوارم اعضای جدید کمیته، پاسخگوی رای اعتماد مجمع باشند، با توجه به وظیفه سنگین کمیته در رویدادهای پیش رو برای توفیق این کمیته آرزوی موفقیت دارم.
 
پولادگر خاطرنشان کرد: یکی از انتخاباتی که روح دموکراسی و احترام به رای اعضا در آن رعایت شد، همین انتخابات اخیر کمیته ملی المپیک بود اشخاصی که انتخاب شدند از قدیمی‌های ورزشی کشور هستند و با سابقه و تجربه‌ای که دارند امیدوارم به نتایج خوبی برسند اعضای کمیته ملی المپیک باید از تجربیات مسئولان قدیمی کمیته نیز کمک بگیرند چون برای این افراد از هزینه‌های دولت و مردم استفاده شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار