فیلم سینمایی «خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی که در بخش سودای سیمرغ سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور دارد بر اساس دغدغه‌های کارگردان و با قصه‌ای اجتماعی شکل گرفته است.

 به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از مدیریت ارتباطات سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر؛ مصطفی کیایی کارگردان فیلم «خط ویژه» از جمله آثار حاضر در این دوره از جشنواره فیلم فجر درباره مضمون فیلم خود گفت: «خط ویژه» قصه‌ای اجتماعی دارد. فکر می‌کنم به دلیل ویژگی همذات پنداری موجود در قصه «خط ویژه»، فیلم می‌تواند با مخاطبان به خوبی ارتباط برقرار کند.
 
کیایی از داستان فیلم «خط ویژه» به عنوان دغدغه‌های سال‌های اخیر خود یاد کرد و افزود: حدود ۳ سال است که روی نگارش فیلمنامه این اثر تمرکز کرده‌ام. «خط ویژه» اگرچه در راستای دو فیلم قبلی‌ام است اما به لحاظ ژانر از دو تجربه قبلی متفاوت است.

این کارگردان سینما حضور کارگردان‌های با سابقه در کنار کارگردان‌های جوان را در بخش «سودای سیمرغ» از ویژگی‌های جشنواره سی و دوم فیلم فجر دانست و تأکید کرد: این حضور بیانگر آن است که در این دوره از جشنواره فیلم فجر شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.
 
گفتنی است، سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با دبیری علیرضا رضاداد از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.