معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: مبلغان و مربیان تربیت سیاسی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به مدارس قم در دهه فجر اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، ناصر حمزه‌ای با اشاره به برنامه‌های دهه فجر به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: کمیته ویژه دهه فجر با حضور نمایندگان دانش‌آموز تشکیل شده و تصمیمات لازم با مشارکت فعالان دانش‌آموزی اتخاذ شده است.

وی خاطرنشان کرد: آذین‌بندی مدارس با مشارکت دانش‌آموزان به مناسبت ایام دهه فجر صورت گرفته و تبلیغات لازم در قالب بنر، پوستر، پلاکارد و قرائت قرآن انجام شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم عنوان داشت:‌ اجرای برنامه‌های متناسب با ایام دهه فجر همراه با پخش سرودهای انقلابی، پرده‌خوانی،‌ قرائت دکلمه، برگزاری مسابقات کتابخوانی و ورزشی و اردوی بازدید از موزه عبرت برای مربیان و معاونان پرورشی از برنامه‌های دیگر ایام دهه فجر است.

وی یادآور شد: نمایشگاه انقلاب اسلامی و دستاوردهای علمی،‌ صنعتی و نظامی میهن اسلامی همزمان با دهه فجر برپا می شود و پخش کلیپ و نمایش فیلم‌های مناسب با موضوع انقلاب اسلامی در دستور کار قرار می‌گیرد.

حمزه‌ای خاطرنشان کرد: فرهنگیان و دانش‌آموزان در نماز جمعه 18 بهمن حضور پیدا کرده و به منظور تجدید میثاق با مردم قم در راهپیمایی سراسری 22 بهمن شرکت می‌کنند.

وی یادآور شد: توزیع لوح فشرده سرود آسمانی به تمام مدارس برای یادمان و گرامیداشت شهدای دانش‌آموز و گروه سرود هزار و 357 نفری در استان و اجرای آن در 22 بهمن از دیگر برنامه‌های معمول این ایام است./ش

برچسب ها: قم ، مبلغ ، مربی ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.