معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا عرصه را بر قاچاقچیان تنگ‌تر کرده است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و قدرت بازدارندگی آن، عرصه را برای فعالیت قاچاقچیان تنگ‌تر کرده است.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، کمال فیروزآبادی در نهمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز فارس با تقدیر از فعالیت‌های دستگاه‌های متولی در ارائه گزارش کشفیات 9 ماهه کالای قاچاق  در این استان و با اشاره به قانون جدید برخورد با جرایم قاچاق کالا اظهار داشت: این قانون جدید با ظرفیت‌های بالای خود، فضای جدیدی را برای دست‌اندرکاران اجرایی ایجاد کرده و هدف اصلی قانون‌گذار، جلوگیری از قاچاق کالاست و ما برای رسیدن به این هدف، به هماهنگی  اجرایی نیازمندیم.

وی با بیان پیامدهای شوم قاچاق کالا به کشور تصریح کرد: ظرفیت بالای  قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و قدرت بازدارندگی آن و همچنین مجازات‌های سنگین پیش‌بینی شده در آن ، عرصه را برای فعالیت قاچاقچیان تنگ‌تر کرده و این حرکت، زمینه خوبی را برای یک جهش بزرگ اقتصادی فراهم می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس  اطلاع‌رسانی و  تنویر افکار  عمومی را از جمله ضروریات کاری برای فراگیر شدن قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز دانست و گفت: متولیان امر مبارزه با قاچاق کالا  نیز باید در راستای به‌روزرسانی آموزشی و سخت‌افزاری برای اجرایی کردن این قانون جدید، از آمادگی خوبی برخوردار باشند.

وی از ابلاغ قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا در آینده نزدیک خبر داد.

در این جلسه دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز این استان و تعدادی از اعضای کمیسیون به ارائه نظرات در مورد قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا پرداختند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: فارس ، قاچاق ، کالا ، قانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.