فدراسیون ووشو تا 20 بهمن باید ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات جهانی جوانان آنتالیا‌ را معرفی و برای شرکت در این رقابت ثبت نام کند.

کهرنگی‌ نایب رئیس  فدراسیون ووشو‌ به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با وجود اینکه در حال حاضر در اردوی تیم ملی  ووشو‌ جوانان در بخش بانوان 14 نفر حضور دارند اما در نهایت برای حضور در مسابقات جهانی جوانان که 20 اسفند در آنتالیا برگزار می‌شود هر کشور در بخش بانوان فقط مجوز اعزام 9 نفر را دارد.
 
 وی افزود: در بخش ساندا‌ماریه قادر نژاد‌  در وزن 48- کیلوگرم مریم بهرامیان در وزن 52- کیلو گرم، زهرا سلحشور در وزن 56- و صبا شریفی در وزن 60- در اردوی تیم ملی حضور دارند که در نهایت در این بخش ما مجوز حضور سه سانداکار‌ را داریم که تصمیم اینکه کدام اوزان به پیکار‌های‌ جهانی  جوانان اعزام شوند بر عهده پانگ‌یان سر‌مربی چین تیم ملی است.
 
 وی ادامه داد: از آنجائیکه‌ مهلت ثبت نام مسابقات جهانی جوانان تا 20 بهمن است سر‌مربی چینی تیم ملی نیز تا پایان هفته آینده باید سه وزنی که شانس کسب مدال خوشرنگ‌ تر را دارند به فدراسیون ووشو‌ معرفی کنند.
 
کهر‌نگی گفت: در بخش تالو‌ نیز در رده سنی نو‌نهالان و جوانان هر کدام 4 تالوکار‌ و در رده سنی نوجوانان 2 تالوکار‌ حضور دارند که هر کشوری مجاز به شرکت دو تالوکار‌ در هر رده سنی را دارد.
 
وی ادامه داد: مریم معماری‌ مربی تیم ملی تالو جوانان نیز در نهایت با توجه به شانس مدال آوری به خصوص خوشرنگ‌ بودن مدال‌ها برترین تالو‌کاران را انتخاب می‌کند که البته امکان این هست با وجود اینکه مجوز حضور 6 تالو کار داریم اما تعداد کمتری اعزام کنیم،  زیرا هدف ما کسب بهترین نتیجه است و تا اطمینان‌ نداشته باشیم که نتایج خوبی کسب  خواهیم کرد،  تالو‌کار اعزام نمی‌کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: ووشو ، آنتالیا ، کهرنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار