به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، مطالعات نشان داده کودکانی که با بیش از یک زبان صحبت میکنند در حل مشکلات و خلاقیت فکری بهتر عمل میکنند اما زمان یادگیری آن مهم است و زود اقدام کردن والدین برای یادگیری زبان دوم عوارض سو دارد.
بررسیها نشان میدهند سن ۴ و ۵ سالگی بهترین سن برای تشویق کودکان به یادگیری است و ساعات و جلسات آموزش زبان دوم و نحوه به کارگیری آن کاملا باید حساب شده و والدین ناآشنا به این امر ممکن است، نتوانند مربیان خوبی برای آموزش زبان به کودکشان باشند.
والدین میتوانند با تشویق کودک به یادگیری و حمایت از او، علاقه کودک را به فراگیری زبان و فرهنگ دیگر بیشتر کنند اما نباید خود مربی آموزش آن باشند زیرا کودکان در این صورت به بهترین نحو زبان را یاد نمیگیرند.
انتهای پیام/