مربی تیم فولاد گفت: خیلی خوشحال هستیم که از این مرحله صعود کردیم و انتقام چندین سال گذشته که توسط پرسپولیس حذف شدیم را از آنها گرفتیم.

 نعیم سعداوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: بازی در مجموع بازی خوبی بود و از لحاظ فنی نکات بسیار خوبی درون آن نهفته بود که هر دو تیم هدفشان پیرزوی بود.

وی ادامه داد: در کل موقعیت‌های تیم ما از پرسپولیسی‌ها بیشتر بود و توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: هر دو تیم جانب احتیاط را پیش گرفته‌ بودند و ما پیش بینی می‌کردیم که بازی به پنالتی کشیده شود به همین دلیل در طول بازی دو تعویض انجام دادیم و دو بازیکن خارجی خود را به زمین فرستادیم.

وی ادامه داد: دو بازیکن خارجی که به بازی فرستادیم بیشتر به خاطرزدن پنالتی‌ها بود زیرا این دو بازیکن از تسلط بالایی روی زدن پنالتی برخوردار بودند که از آن‌ها استفاده کردیم و تعویض‌مان جواب داد.

وی خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته در جام حذفی توسط پرسپولیس، حذف شده بودیم در صورتی که حقمان نبود و الان خیلی خوشحال هستیم که توانستیم انتقال چند سال گذشته‌‌ی خود را از آن‌ها بگیریم .

وی در رابطه با 3 ضربه پنالتی به پرسپولیس که تبدیل به گل نشد گفت: زیاد در رابطه با پنالتی نمی‌شود اظهار نظر کرد زیرا بزرگترین بازیکنان دنیا هم ممکن است در یک بازی حساس پنالتی را گل نکنند.

وی اضافه کرد: به ثمر رسیدن ضربات پنالتی 50-50 است و با توجه به این که دروازه‌بان، آسیب‌دیدگی جدی داشت در پنالتی موفق شدیم و خوش شانس بودیم.

وی در پایان بیان کرد: ما فقط نگران فشردگی بازی‌های هستیم، که بازی‌های لیگ و بازی‌های جام حذفی پشت سرهم برگذار خواهد شد و کمی میتواند مشکل ساز باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس ، سعداوی ، انتقام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار