تیمهای بسکتبال ماهان و مهرام هفته هجدهم سوپرلیگ را با برد شروع کردند و تیم پتروشیمی بندرامام هم دیدار ماهشهری ها را با کسب 102 امتیاز برد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم فولاد ماهان در اولین بازی هفته هجدهم یک پیروزی خانگی مقابل هفت الماس قزوین با نتیجه 72 بر 53 به دست آورد.

تیم مهرام تهران در دومین دیدار هفته، بار دیگر بدون اوشین ساهاکیان وارد بازی شد و نیمه اول را با نتیجه 34 بر 29 از افرا برد.

مهرامی ها در پایان با نتیجه 83 بر 55 بازی را تمام کردند.

فرید اصلانی بازیکن مهرام با 18 امتیاز، 3 ریباند، 4 پاس گل و 5 توپربایی بهترین بازیکن آماری زمین بود. آرمان زنگنه با 12 امتیاز و 12 ریباند در کنار سجاد مشایخی با 12 امتیاز و 9 ریباند دیگر نفرات برتر مهرام بودند.

لوکا پتکوویچ و وحید دلیرزهان هم 11 و 10 امتیاز برای افرا به دست آوردند. 

نوار 100 تایی پتروشیمی

پتروشیمی بندرامام که هفته قبل هم با بیش از 100 امتیاز استقلال قشم را در ماهشهر شکست داده بود در هفته هجدهم به شکلی مشابه و با نتیجه 102 بر 59 صنایع ماهشهر را در خانه برد.

پتروشیمی که در ماهشهر آمار گل بالاتری دارد تا پیش از سفر هفته آخر به تهران هم در ماهشهر ماندگار است و فرصت تکرار چنین امتیازاتی را دارد.

در دیگر دیدار هفته هم تیم شهرداری گرگان بازی حساس مقابل نیروی زمینی را با نتیجه 65 بر 57 برد اما با وجود تساوی امتیازی نتوانست جای افرا را در رده نهم جدول بگیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: هفته ، هجدهم ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار