همزمان با نزدیک شدن به ایام مبارک دهه فجر همایش بزرگ علما و اندیشمندان اسلامی با حضور رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در شهرداری منطقه 14 برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در این همایش مهندس فرهادی شهردار منطقه  14با تاکید بر رویکرد مدیریت جهادی در شهرداری تهران گفت: این منطقه پروژه ها و فعالیتهای مهمی را در حوزه های ترافیکی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی انجام داده است که از آن جمله می توان به تعریض و احداث خیابان 35 متری حسینی، افتتاح تکایا، حسینیه ها، احداث مسجد کاظمین در خیابان پاسدار گمنام و... اشاره کرد.
 
شهردار منطقه 14 براستفاده از پتانسیلها و ظرفیتهای مردمی در مدیریت شهری تاکید و تصریح کرد: در صدد هستیم تا با تقویت علما و نخبه ها در شورای فرهنگی منطقه بتوان حرکات و اقدامات موثری را در ایجاد منطقه ای متناسب با خواسته های شهروندان انجام دهیم.
 
همچنین حجت الاسلام ناصحی فرد با تبریک دو عید بزرگ مذهبی و ملی،  میلاد حضرت محمد (ص) و ایام الله دهه فجر گفت: نسل آینده بر نسل حاضر افتخار می کند چرا که رشادتها و فداکاریهای آنان در سایه اطاعت از رهبری بزرگ و فرزانه، انقلابی را رقم زد که پایه های حکومت 2500 ساله شاهنشاهی را فرور ریخت.
 
وی با اشاره به اقدامات مهم شورای اسلامی شهر تهران در خصوص رسیدگی به امور مساجد در جمع روحانیون و ائمه جماعات خاطرنشان کرد: مساجد از بزرگترین پایگاهها و مراکز مهم دینی بوده که همواره با انسجام و اتحاد مردم در تمام عرصه ها و به ویژه در جهت دهی پیروزی انقلاب اسلامی ، ملت را هدایت کرده است.
 
شایان ذکر است؛ در این همایش بیش از 150 نفر از علما ، روحانیون و ائمه جماعات شهرداری منطقه 14حضور داشتند.
برچسب ها: ایام ، فجر ، همایش ، علما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار