نماینده اهواز طی تذکری گفت: در پی تذکر من به دادگستری خوزستان و وزیر دادگستری، 20 روز پیش احضاریه‌ای توسط هیئت رئیسه مجلس دریافت کردم که متاسفانه در این احضاریه علت احضار تشویش اذهان عمومی اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ سید شکر خدا موسوی نماینده اهواز در جلسه علنی امروز طی تذکری گفت: حدود سه ماه پیش براساس ایفای نقش نمایندگی به دادگستری خوزستان و به ویژه به وزیر دادگستری تذکر دادم مبنی بر اینکه یک الی دو نفر از قضات در استان خوزستان و در حوزه انتخابیه بنده بر مسائلی دخالت کردند که هیچ ربطی به آنها نداشت.

وی با بیان اینکه در تذکرم اسمی از هیچ شخصی نیاوردم گفت: متاسفانه حدود 20 روز پیش آقای آشوری تازیانی؛ عضو هیئت رئیسه مجلس احضاریه‌ای به من آوردند و اعلام کردند رئیس بازپرسی شعبه فلان تهران شما را احضار کرده است.
 
نماینده اهواز تصریح کرد: از این موضوع ناراحت شدم چرا عضو هیئت رئیسه مجلس احضاریه را به من آورده است و البته من احضاریه را امضاء نکردم.
 
موسوی اظهار داشت: متاسفانه در احضاریه نوشته شده بود به دلیل تشویش اذهان عمومی مرا احضار کرده‌اند ولی نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است جز اینکه براساس وظیفه قانونی خود عمل کردم.
 
وی ادامه داد: امیدوارم هیئت رئیسه دستگاه قضایی وزارت دادگستری با دقت به موضوع رسیدگی کنند.
 
محمدرضا باهنر که ریاست بخش پایانی این جلسه را برعهده داشت در پاسخ به تذکر موسوی گفت: شما با آقای دهقان عضو هیئت رئیسه مجلس مذاکره کنید چرا که هیئتی در هیئت رئیسه مجلس تشکیل شد و قرار ما با قوه قضائیه این است که اگر خواستند نماینده‌ای را احضار کنند از طریق هیئت رئیسه مجلس باشد تا خلط مبحث نشود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: نماینده ، اهواز ، احضاریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار