مديركل راه و شهرسازي جنوب سيستان و بلوچستان گفت: در امسال قرار بود 8 ميليارد تومان از مطالبات ساخت محور كنارك - جاسك پرداخت شود كه تاكنون 6 ميليارد تومان آن پرداخت شده است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي ايرانشهر، ايوب كرد اظهار داشت: احداث و تكميل محور كنارك - جاسك به طول 313 كيلومتر كه 165 كيلومتر در حوزه جنوب استان سيستان و بلوچستان قرار دارد ، توسعه اقتصادي جنوب سيستان و بلوچستان را به دنبال دارد.

كرد با اشاره به پيشرفت 56 درصدي اين محور گفت : در اين محور 7 پل بزرگ وجود دارد كه عمليات ساخت 4 دستگاه پل به اتمام رسيده و 2 پل ديگر در دهه مبارك فجر به بهره برداري مي رسد.

اين مسئول در خصوص 2 پل بنديني و رابچ افزود: در محور كنارك به جاسك دو پل بزرگ بنام بنديني با 15 دهانه 20 متري با اعتبار 20 ميليارد تومان و بزرگترين پل استان سيستان و بلوچستان به نام رابچ به طول 500 متر با اعتبار 60 ميليارد تومان در دهه فجر افتتاح خواهد شد .

كرد اظهار داشت : احداث اين محور در قالب 4 قطعه در حال اجرا است كه قطعه يك به طول 54 كيلومتر به همراه 2 پل زرآباد و كاروان ،قطعه دو 24 كيلومتر ،قطعه سه 36 كيلومتر ،قطعه چهار 42 كيلومتر و 9 كيلومتر ديگر كه از سه راهي كنارك تا شهرستان كنارك ادامه مي يابد در حال انجام است.

وي به قطعه 3 اين محور اشاره كرد و گفت : اين قطعه به طول 36 كيلومتر كه به دليل شرايط بد جوي و منطقه‌اي با عدم استقبال پيمانكار از فراخوان مناقصات روبه رو شده است.

كرد بيان كرد : در مجموع 270 ميليارد تومان جهت ساخت اين محور مصوب شده كه 96 ميليارد تومان آن تخصيص داده شده است .

مديركل راه و شهرسازي جنوب سيستان و بلوچستان ( ايرانشهر) تصريح كرد: علاوه بر اين مبلغ 60ميليارد تومان ديگر ازمطالبات پيمانكار مي باشد با احتساب رقم قبلي ، 156 ميليارد تومان تاكنون براي اين پروژه هزينه شده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پیشرفت ، ساخت ، محور ، کنارک ، جاسک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار