مهم ترین عناوین خبری گروه "بین الملل" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: احضار نماینده اهواز به اتهام تشویش اذهان عمومی ، تندروها از تخریب‌های نابجا بپرهیزند/ لزوم توسعه پایدار تمام استان‌ها ، توقف فعالیت "نیروگاه اتمی بوشهر" از هفته آینده

مهمترین عناوین خبری گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

توقف فعالیت "نیروگاه اتمی بوشهر" از هفته آینده

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/11/8/1968858_384.jpg

 معاون ایمنی نیروگاه اتمی بوشهر گفت: فعالیت نیروگاه اتمی بوشهر از هفته آینده متوقف خواهد شد.

سامانه‌های شبیه ساز موشکی "هاگ" و "اسکای‌گارد" رونمایی شد

 رونمایی از سامانه‌های شبیه ساز موشکی هاگ و اسکای‌گارد که به دست توانمند متخصصین جوان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) به بهره برداری عملیاتی رسیده، با حضور فرمانده این قرارگاه رونمایی شد.

جسد پیداشده متعلق به دیپلمات ایرانی نیست/ ورود روابط تهران- آنکارا به فاز جدید/ زمان و مکان دور جدید مذاکرات تعیین نشده است

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اقدامات تروریستی در یمن و به شهادت رسیدن دیپلمات ایرانی و همچنین موضوع ربوده شدن نوراحمد نیکبخت در حال پیگیری است.

تشریح برنامه‌های ویژه گرامی‌داشت ایام‌الله دهه‌فجر

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ویژه‌برنامه‌های ایام الله دهه فجر را تشریح کرد.

بسیج باید در جهت تقویت و گسترش بصیرت حرکت کند
 وزیر کشور از بصیرت به عنوان اصلی ترین موضوع و جزو تأکیدات مقام معظم رهبری نام برد و گفت: یک بسیجی می‌بایست از آگاهی‌های خود در جهت تقویت و گسترش بصیرت استفاده کند.

نهمین کنفرانس اتحادیه‌ مجالس کشورهای اسلامی با شعار همبستگی، عدالت و پیشرفت برگزار می‌شود
سخنگوی نهمین کنفرانس اتحادیه‌ی مجلس کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی گفت: نهمین کنفرانس این اتحادیه با شعار همبستگی، عدالت و پیشرفت برگزار می‌شود.

احضار نماینده اهواز به اتهام تشویش اذهان عمومی
 نماینده اهواز طی تذکری گفت: در پی تذکر من به دادگستری خوزستان و وزیر دادگستری، 20 روز پیش احضاریه‌ای توسط هیئت رئیسه مجلس دریافت کردم که متاسفانه در این احضاریه علت احضار تشویش اذهان عمومی اعلام شده است.

ضعف قوانین بازرگانی از علل بروز فساد اقتصادی در کشور است

 نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عوامل بروز فساد گفت: ضعف قوانین در حوزه بازرگانی یکی از علل بروز فساد در کشور است.

تندروها از تخریب‌های نابجا بپرهیزند/ لزوم توسعه پایدار تمام استان‌ها
 نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی انتقادات از دولت گفت: تندروها از تخریب‌های نابه‌جا بپرهیزند چون موجبات ایجاد هزینه‌های مالی اضافی را فراهم می‌کنند.

قراردادن برنج خارجی در سبد کالایی توهین به مردم شمال کشور است
نماینده مردم رشت گفت: این که می‌گویند توانایی قراردادن برنج ایرانی در سبد کالا وجود ندارد توهین به مردم شمال کشور محسوب می‌شود چرا که آنان این آمادگی را دارند در صورت همکاری‌های لازم، برنج مورد نیاز برای سبد کالا را فراهم کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار