جشنواره ملي فيلم كوتاه "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" در اصفهاندر راستای ترویج فرهنگ حمايت از توليد و كالاي داخلي با بهره گيري از قدرت فليم و تصوير برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ، طراح و دبير جشنواره ملي فيلم كوتاه "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" اظهار داشت: اين جشنواره در راستاي تحقق شعار رهبر معظم انقلاب مبنی بر تولید ملی،حمایت از کار و سرمایه ایرانی سال گذشته شکل گرفت و هر سال شعار جدید رهبری به بخش‌هاي جشنواره اضافه خواهد شد.
حسين ملايري افزود: هنر هفتم زبان شیوا و دلنشینی دارد و با توجه به تهاجم فرهنگي و جنگ نرم دشمن در سال هاي اخير، فيلم و تصوير ابزاري مناسب و مؤثر برای مقابله با این تهاجم است.

وي ياد آور شد: جشنواره توليد ملي سال گذشته براي اولین بار در کشور در اصفهان برگزار شد و حجم وسيع آثار ارسالي از سراسر كشور نشان دهنده موفقيت و مقبوليت آن بود.

ملايري موفقيت جشنواره در سال گذشته را مديون كلام رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: امسال نيز با حركت در مسير تعالي بخش كلام معظم له مبني بر حماسه اقتصادي،‌ اميد است كه به اهداف تدوين شده دست يابيم.

دبير جشنواره ملي فيلم كوتاه "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" با اشاره به اينكه استقبال از جشنواره تا كنون رضايت بخش بوده، پيش بيني كرد كه حجم آثار ارسالي در سال جاري دو برابر سال گذشته باشد.

وی افزود: با توجه به اضافه شدن موضوعات توجه به جایگاه واقعی زن، اقتصاد دانش بنیان، تولید ثروت، ایجاد اشتغال، ایثارگران صنعتگر، صنعتگران ایثارگر و بخش عکس به جشنواره امسال، با تنوع بيش تري در بخش بررسي آثار و داوري مواجه هستيم.

دبير جشنواره ملي فيلم كوتاه "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" تصريح كرد: داوري آثار در دو بخش استاني و ملي با حضور داوران متخصص و برجسته برگزار خواهد شد.

ملايري در پايان گفت: تاريخ برگزاري جشنواره 20تا 23 اسفند ماه است و در طول دوره برگزاري،‌کارگاه های آموزشي با موضوعات مرتبط با جشنواره دایر خواهد بود.


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، فیلم ، کوتاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.