معاون عمراني استاندار قزوين گفت: در راستاي تحقق مهاجرت معکوس از شهر به روستا‌ها، ۵۲ درصد از اعتبارات تملک دارايي‌هاي سرمايه‌اي در روستاها هزينه مي‌شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛
منوچهر حبيبي اظهار کرد: يکي از مهم‌ترين اولويت‌هايي دولت توجه به عمران و آباداني روستاها در راستاي تحقق مهاجرت معکوس از شهر به روستا است که در اين زمينه در استانداري قزوين نيز سعي بر اين است که بيشتر اعتبارات تملک دارايي‌هاي سرمايه‌اي در روستاها هزينه شود.
وي افزود: براي تحقق اين امر بايد به عمران و آباداني روستاها توجه ويژه شود و به روستاها خدمات بيشتري ارائه شود تا نه تنها ساکنين آن ميل بيشتري براي ادامه زندگي در روستاها داشته باشند بلکه شهر نشينان نيز براي استفاده از زندگي آرام و سالم به روستاها مهاجرت کنند.
حبيبي تصريح کرد: اقتصادي کردن روستاها در دستور کار دولت قرار دارد به نحوي که با تقويت پروژه‌هاي کوچک دامداري و کشاورزي صنعتي، ساکنين روستاها علاوه بر تأمين معاش و روزمرگي خود، زمينه توسعه اقتصادي و افزايش سرانه توليد را داشته باشند.
معاون عمراني استاندار قزوين گفت: در حال حاضر 831 روستا با تشکيل 510 دهياري، نشان دهنده عزم جدي دولت در راستاي خدمات رساني به روستاها است که حدود 66 ميليارد تومان از اعتبارات تملک دارايي‌هاي سرمايه‌اي در روستاها هزينه مي‌شود که گاز رساني به روستاهاي الموت از اين جمله هستند


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.