باید توجه داشت که نشر اخبار اورژانس در جهت بالا بردن آگاهی و اطلاعات پزشکی اهمیت بسزائی دارد و کمبودهای روابط عمومی ها با توجه به فعالیت های درون سازمانی و برون سازمانی، بایستی رفع شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران،دکتر میعادفر معاون اجرائی مرکزمدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشورامروز 8 بهمن در   سومین نشست مسئولین روابط عمومی مراکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی سراسر کشور گفت: نشر اخبار اورژانس در جهت بالا بردن آگاهی و اطلاعات پزشکی اهمیت بسزائی دارد و کمبودهای روابط عمومی ها با توجه به فعالیت های درون سازمانی و برون سازمانی، بایستی رفع شود. 

وی با اشاره به پیشبرد نظام سلامت، افزود: این پیشبرد  در سایه روابط عمومی های قوی میتوان به سرعت انجام  گیرد و این تکلیف برای روابط عمومی هاست که ضمن انجام خدمات رسانه ای بر حق و حقوق کارکنان زحمت کش اورژانس نیز توجه کنند. هدف روابط عمومی‌ از هدف سازمان جدا نیست و هدف سازمان،ارائه‌ی خدمات بهتر به مردم است و روابط عمومي بايد با شناخت دقيق مخاطبين خاص و عام با استفاده از ابراز دقيق و انتخاب روش مناسب به معرفي شايسته از سازمان و خدمات آن بپردازد و ضمن برقراري ارتباط مستمر و منسجم با وسايل ارتباط جمعي، در راستاي معرفي سازمان از طريق آنها به ايجاد رابطه دوسويه بين مردم و سازمان همت گمارد. 

وي در ادامه افزود:دهقانی مدیر روابط عمومی اورژانس کشور ضمن ارائه گزارش عملکرد روابط عمومی های مراکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی سراسر کشور دریک سال اخیر، راهکارهایی را جهت پوشش خبری فعالیت های امدادی اورژانس 115 مطرح نمودند. 

 وی در بخشی از صحبت های خود اذعان داشت: اگر قرار است نظام سلامت و خدمات آنها به مردم معرفی شود باید یک الگوی یکسان و متحد در همه‌ی عرصه‌های مجموعه درماني و بهداشتي به آنها ارائه شود كه اين الگوي يكسان بايد همسو با رسالت وزارتي باشد. حوزه‌ی روابط عمومی داراي اهميت و ارزش جمعی بسيار بالاست و روابط عمومی‌ها با عملكرد خود، فعالیت پرسنل درماني و عملیاتی اورژانس 115 و سایر بخشهای مرتبط با آن را معرفی می نمايند، که 
این کار شایسته‌ی تقدیری خاص و ویژه می‌باشد. 

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار