احزاب در هفته‌ای که گذشت؛

از سوءتفاهم‌هايي كه دردسر ساز شد تا انتخاب قائم مقام جديد جامعه مدرسين

احزاب در هفته‌ای که گذشت، اخبار و اطلاعاتی انتصاب‌‌هاي جديد در مركز تحقيقات مجمع تشخيص مصلحت نظام، آغاز فعاليت‌هاي انتخاباتي برخي گروه‌هاي سياسي، انتشار بيانيه‌هاي واكنشي در سوء تفاهم‌هاي به وجود آمده در ذكر نام افراد، انتخاب آيت‌الله مقتدايي به عنوان قائم مقام جديد جامعه مدرسين و ديدار مقامات ايران با "كوفي عنان" بود.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، احزاب در هفته‌ای که گذشت، اخبار و اطلاعاتی انتصاب‌‌هاي جديد در مركز تحقيقات مجمع تشخيص مصلحت نظام، آغاز فعاليت‌هاي انتخاباتي برخي گروه‌هاي سياسي، انتشار بيانيه‌هاي واكنشي در سوء تفاهم‌هاي به وجود آمده در ذكر نام افراد، انتخاب آيت‌الله مقتدايي به عنوان قائم مقام جديد جامعه مدرسين حوزه علميه قم و ديدار مقامات ايران با "كوفي عنان" بود.



حبیبی: اصولگرایان بنا به مصلحت با ائتلافی جامع به انتخابات ورود پیدا کنند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: احزاب اصولگرا از هم‌اکنون باید با توجه به مصلحتی که دارند به نوعی موانع پیش‌رو در یک ائتلاف بزرگ را از میان بردارند و با یک ائتلاف جامع وارد عرصه انتخاباتی شوند.

کریمی‌اصفهانی: آغاز فعالیت انتخاباتی جامعه اصناف و بازار در قالب جبهه پیروان/ تفکرات جمعی اصولگرایان را دنبال می‌کنیم

دبیرکل جامعه اصناف و بازار با بیان اینکه ما به عنوان یک تشکل اصولگرا تنها حرکت نمی‌کنیم، گفت: فعالیت‌های انتخاباتی را با جبهه پیروان آغاز کرده‌ایم.

مطهری‌نژاد: تجمیع نظرات حزب مردم سالاری درباره پیش‌نویس فعاليت احزاب به وزارت کشور

عضو حزب مردم‌سالاری گفت: بعد از برگزاری کنگره حزب در دهم بهمن ماه و بررسي‌هاي جلسه کمیته سیاسی، احتمالا تا ۲۰ بهمن ماه با اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌ها، نظرات خود را در اين خصوص به وزارت کشور ارائه می‌دهیم.

ولایتی: انتصاب تهرانچی به سمت معاونت علمی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص


رئیس مرکز مطالعات تحقیقات استراتژیک گفت: به پیشنهاد بنده و با حکم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دکتر تهرانچی به عنوان معاونت علمی و فناوری مرکز تحقیقات استراتژیک منصوب شد.

رفیق‌دوست: امروز فرصت آزمون و خطا نداریم/ جای اعتدال در کشور ما خالی است/ باید اقتصاد را از دست دولت گرفت

وزیر‌ سپاه در دوران دفاع مقدس‌ گفت: ما امروز فرصت آزمون و خطا نداریم، نظام ما در دنیا واحد است و هیچ کشوری در دنیا مانند کشور ما نیست.


باهنر: نتیجه ژنو ۱ را قبول نداریم/ حضور ایران در ژنو ۲ به مصلحت نبود/ بودجه امسال جای مانور اعداد و ارقام ندارد

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: بودجه امسال جای مانور اعداد و ارقام ندارد و ما تلاش می‌کنیم برخی نرم‌افزارها را برای دولت آماده کنیم.

با انتشار جوابیه‌ای؛ جمعیت ایثارگران اظهارات رفیق‌دوست را تکذیب کرد
جمعیت ایثارگران هر گونه ملاقات حضوری و غیرحضوری میان لطف‌الله فروزنده قائم‌مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و محسن رفیق‌دوست را تکذیب کرد.

وقتی که تشابه نام خانوادگی باعث سوء‌تفاهم شد/ لطفا در نقل خاطرات از چهره‌های سیاسی "اسم کوچک" هم ذکر شود!

نقل خاطره محسن رفیقدوست از فروزنده که شنبه شب در نشست جامعه اسلامی مهندسین مطرح کرده بود، نگرانی عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی را تا آنجایی کشاند که چندی بعد تکذیبیه‌ای را منتشر کرد اما ...

آیت‌الله مصباح يزدي: مهمترين مسأله دفاعی در نظام اسلامی، پاسداری و دفاع از دين است

عضو خبرگان رهبری گفت: بايد برای دفاع از دين تمرين كنيم، وگرنه كم كم به جائی میرسيم كه حاضريم نظام را بفروشيم تا خودمان به پست و مقامی برسيم.

ترقی: طرفداران رفع حصر، آنان را به عذرخواهی از مردم قانع کنند

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: تا هنگامی که حصرشدگان به اشتباهات خود اعتراف نکنند، نباید انتظار رفع حصر داشته باشند، ولو اینکه از سوی طرفدارانشان چنین درخواستی مطرح شود.




ولایتی: اظهارات جان‌ کری بیشتر شبیه بلوف است/ جمهوری اسلامی ایران اجازه جسارت نظامی به آمریکایی‌ها نمی‌دهد

رئیس مرکز مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر گزینه نظامی پیرامون ایران گفت: این شعارها و اظهارنظرها بیشتر شبیه یک بلوف شبیه است.

آیت‌الله مقتدایی قائم‌مقام جامعه مدرسین شد

"آیت‌الله مرتضی مقتدایی" به‌ عنوان قائم‌مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با رأی موافق اکثریت اعضا، انتخاب شد.

آیت‌الله هاشمی: موفقیت‌های دولت براساس پشتوانه‌های مردمی است


رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان شرایط سیاسی و اقتصادی جامعه در عمر دولت یازدهم، گفت: موفقیت های دولت براساس پشتوانه های مردمی است، و گرنه مانع تراش ها حتی منافع ملی را در نظر نمی گیرند، چه رسد به اینکه از دولت حمایت کنند.

سیدعلی خمینی: به امید روزی که گزینه نظامی روی هیچ میزی نباشد/ظلم نکنیم و ظلم نپذیریم

نوه امام خمینی (ره) تأکید کرد: حاکمان باید طوری رفتار کنند که ظلم نکنند و مردم نیز عادت نکنند ظلم را بپذیرند.

انبارلویی: چرا موسوی و کروبی را از ادامه معارضه با انقلاب بازنمی‌دارند؟/چگونه رفع حصر آنان به آرامش کشور کمک می‌کند؟


رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: اعضای محترم هیئت موسس حزب اعتماد ملی به جای نامه پراکنی و فضاسازی‌های کاذب چرا نامه به موسوی و کروبی نمی‌نویسند و آن‌ها را از ادامه معارضه با انقلاب و نظام باز نمی‌دارند؟



مجمع تشخیص مصلحت نظام در دنیا نمونه‌ای مشابه ندارد

علی‌اکبر ولایتی و هیات همراه در دبیر خانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.

سجادی: انتقاد یا عدم انتقاد از دولت ربطی به انتخابات آتی مجلس ندارد


سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه دولت یازدهم منسوب به اصلاح‌طلبان نیست، گفت: انتقاد یا عدم انتقاد از دولت ربطی به انتخابات آتی مجلس ندارد، چرا که انتخابات در جایگاه خود دارای ساز و کار مشخصی است.

زیبا کلام: آیا ضدیت و دشمنی با آمریکا جزئی از ذات و جوهره انقلاب اسلامی بود؟/ بادامچیان: ما دنبال استقلال کامل هستیم، نه دنبال سازش با امریکا

مناظره‌ میان "صادق زیبا کلام" استاد دانشگاه تهران و عضو ستاد انتخاباتی دکتر روحانی و همچنین "اسدالله بادام‌چیان" نماینده ادوار مجلس و نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، در جمع طرفداران موتلفه اسلامی استان تهران برگزار شد.

آیت‌الله نوری‌همدانی: قبل از آنکه آمریکا دست به اقدام نظامی بزند، مردان مومن آن دستان را قطع می‌کنند

آیت‌الله نوری‌همدانی، سخنان جان کری علیه ایران را کودکانه و احمقانه دانست و گفت: جان کری، ایران را به حمله نظامی تهدید کرد، باید این مسئله را بداند قبل از آن که آمریکا دست به اقدام نظامی بزند، مردان مومن، آن دستان را قطع خواهند کرد.

حق‌شناس: برگزاری جلسه هم‌اندیشی کارشناسان 12 حزب فعال با وزیر کشور طی هفته آینده

عضو حزب اعتماد ملی گفت: هفته آینده به دعوت وزیر کشور جلسه هم‌اندیشی کارشناسان 12 حزب فعال کشور برگزار می‌شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: حزب ، ایران ، اسلامی ، غرب ، کنگره ، مردم ، سالاری ، yjc ، party ، iran
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار