مدیرعامل تیم فوتبال تراکتور سازی در خصوص وضعیت تونی اولیویرا گفت: ما پیش نویس قرارداد را به تونی اولیویرا ارسال کردیم بر این اساس وی فردا به تبریز می‌اید تا قرارداد نهایی راامضا کند.

جمشید نظمی درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: تونی اولیویرا قرار است فردا به ایران بیاید و روز جمعه هم بازی تیممان با داماش گیلان را تماشاکند و بعد از آن برای بازی جام حذفی روی نیمکت تراکتورسازی خواهد نشست.

نظمی در مورد بدهی 148 هزار دلاری به تونی گفت: این بدهی مربوط به قرارداد قبلی تونی است که بر اساس توافق با این مربی قرار شد یک مقدار از این مبلغ را بدهیم و بعد از آن مابقی قراردادش را پرداخت خواهیم کرد.
 
وی ادامه داد: از کارخانه تراکتورسازی پولی گرفتم که معادل دو‌سوم بدهی قبلی ما با این مربی است. البته پورجمشیدیان قول داده است به زودی منابع مالی تأمین شود و این پول را به کارخانه برگردانیم. به همین دلیل فعلا چک شخصی خودم را بدون تاریخ برایش فرستادم و اگر خوش شانس باشم امروز این پول به حسابم می‌آید و آن را تبدیل به دلار خواهم کرد.
 
نظمی درباره همکاری با تونی برای فصل بعد گفت: فعلا ما برای چند ماه با وی توافق کردیم و در صورتی که وی مربی ما شد و قراردادی ثبت کردیم، در فرصتی که داریم درمورد فصل آینده و جزئیات توافقمان مذاکره کرده و شرایط را بررسی خواهیم کرد.

وی در مورد دستیاران تونی مطرح کرد: تونی اولیویرا خواستار حضور باغ آبادی و آذر نیا در کنار تیم است همچنین وی یک مربی دروازبان و آنالیزور که پسرش است به ایران می‌آورد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما به دنبال آن هستیم تا مبلغ قرارداد تونی را هر چه زودتر جورکنیم تا مشکلی برای قرارداد بستن با این مربی نداشته باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تونی ، جمعه ، دستیار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار