استاندار قم در ديدار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با تاكيد بر روانسازي در امور سرمايه گذاران استان گفت: كاهش بروكراسي‌ها و تلاش در مكانيزاسيون امور اداري قطعا استقبال سرمايه گذاران را به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش با اشاره به موقعيت ژئوپولوتيكي استان قم، قرارگرفتن در مركز ثقل 17 استان كشور و برخورداري از منطقه ويژه اقتصادي سلفچگان گفت: با برنامه ريزي صحيح مي‌توانيم به قطب اقتصادي كشور تبديل شويم.

وي با قرائت آيه‌اي از قرآن مجيد در ارتباط با سخاوت خداوند متعال در قرار دادن نعمات، سرزمين قم را از لحاظ معادن زيرزميني بسيار غني دانست وگفت: قم مستعد جذب سرمايه گذاران داخلي و خارجي است وهمه بايد در سال حماسه اقتصادي تلاش مضاعف داشته باشند.

حجت الاسلام صالحي منش افزود: وجود سنگ هاي زينتي، منگنز، نمك و بسياري از معادن گرانبهاي ديگر نه تنها نياز استان و كشور را تامين مي‌كند، بلكه مورد استفاده كشورهاي ديگر نيز مي باشد.

استاندار قم با اشاره به نقش تعيين كننده تكنولوژي در پيشرفت كشورهاي توسعه يافته گفت: با بهره گيري از تكنولوژي هاي روز دنيا، علاوه بر افزايش حجم استخراج از معادن مي‌توانيم كيفيت محصولات استخراج شده را نيز ارتقاء دهيم.

وي در پايان با اشاره به نجابت و بردباري مردم شريف ميهن اسلامي در تحمل دشواري‌‌هاي ناشي از تحريم‌هاي خصمانه دشمنان نظام مقدس اسلامي، تلاش مسئولان در فراهم نمودن اجناس باكيفيت بالا و قيمت مناسب براي شب عيد مردم را خواستار شد.

یونس عالي پور، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم نيز در اين ديدار گزارشي از فعاليت‌هاي انجام شده در جذب سرمايه گذاران، ارتقاي تجارت خارجي، افزايش واحدهاي مرتبط با بخش معدن و تنظيم بازار ارائه نمود./ش

برچسب ها: قم ، مستعد ، جذب ، سرمایه ، خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.