ساری /

دستگیری پلیس قلابی در نوشهر

فرمانده نیروی انتظامی نوشهراز دستگیری مامور قلابی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شمس الدین کرمانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت : مامور نمايي که با پوشيدن لباس ماموران نیروی انتظامی به شیوه های مختلف اقدام به اخاذي از مراجعه کنندگان بیمارستان شهید بهشتی نوشهر مي کرد با هوشیاری پرسنل حراست این مرکز درمانی شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد : ساعت 10 صبح دیروز عوامل حراست بیمارستان شهید بهشتی حین گشت زني در محوطه اورژانس مشاهده کردند فردي درحالي که ملبس به لباس نیروی انتظامی می باشد به طرق و بهانه های مختلف به همراهان بیماران مراجعه کرده و با ترفند زیرکانه از آنان مطالبه وجه نقد می کند.

رییس پلیس شهرستان نوشهر افزود : پرسنل حراست با مشاهده اين وضعيت به ماجرا مشکوک شده و با زیر نظر گرفتن نامبرده بدون آنکه متوجه وی شود سریعا با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفتند و قضیه را اطلاع دادند.

کرمانی گفت : به دنبال اين موضوع بلافاصله ماموران گشت کلانتری 11 نوشهر به بیمارستان شهید بهشتی اعزام و با همکاری پرسنل حراست مامور قلابی پلیس را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد:طی تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم دستگیر شده از مدتی قبل به چندین اتهام تحت تعقیب قضایی بوده و به شیوه مشابه تاکنون در مناطق مختلف گردشگری و اماکن شلوغ عمومی در شهرهای نوشهر و چالوس با پوشیدن لباس فرم نیروی انتظامی از شهروندان اخاذی می کرد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: دستگیری ، پلیس ، نوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.