مربی تیم فوتبال استقلال درخصوص وضعیت آندو تیموریان گفت: آن طور که من شنیده‌ام جدایی آندو تیموریان از استقلال قطعی است.

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: آن طور که شنیده‌ام جدایی آندو از استقلال قطعی شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: متأسفانه استقلال یکی یکی بازیکنان خوب و تأثیرگذار خود را از دست داده است و این برای تیم ما اصلا خوب نیست.

مربی تیم استقلال عنوان کرد: جدایی مجیدی، منتظری، نکونام و الان هم تیموریان وضعیت و شرایط استقلال را سخت‌تر کرده است.

وی درخصوص بازی با مس کرمان بیان کرد: بازی با تیم‌هایی که در آخر جدول در قرار گرفته‌اند سخت‌تر و دشوارتر است نسبت به تیم‌هایی که در بالای جدول هستند.

همدانی تصریح کرد: بازی با تیم‌هایی مثل مس که در قعر جدول قرار دارند سخت است چرا که به دنبال پیروزی هستند و با تمام قوا بازی خواهند کرد.

وی درخصوص بازی‌های استقلال گفت: بازی‌های باقی مانده استقلال هر کدام حکم فینال را برای ما دارد و 6 بازی مانده برای ما دشوار خواهد بود.

مربی تیم استقلال عنوان کرد: اگر استقلال با این شرایط سخت توانسته درصدر جدول قرار بگیرد درایت قلعه نوعی و همکاری کادر فنی است که با وجود شرایط بد استقلال توانسته‌اند استقلال را در صدر جدول نگه دارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بازیکنانی که در اختیار داریم می‌توانند مسائل فنی که از آن‌ها می‌خواهیم را در زمین پیاده کنند و عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار