"علیرضا فرید" گفت: "2ساعت بعد مهرآباد" به مرور زمان با پیدا کردن راه خود در میان منتقدان و مخاطبان موفق خواهد شد.

"علیرضا فرید" کارگردان فیلم سینمایی"2ساعت بعد مهرآباد" در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به موضوع عاشقانه فیلم سینمایی "2ساعت بعد مهرآباد" در صورت برقراری ارتباط به صورت تدریجی با مخاطبان و گذاشتن تأثیرات ادراکی برآن‌ها می‌توان این فیلم را اثر موفقی دانست.
 
وی افزود: موقعیت یک مترو معیار مشخصی ندارد که یک فرد یا افراد خاص به آن برسند. با توجه به برخورداری این فیلم از یک موضوع انسانی، سالم و اخلاقی درصورت فرصت دادن به این اثر ، "2ساعت بعد مهرآباد" خود را در میان مخاطبان و منتقدان پیدا خواهد کرد و به تدریج موفق خواهد شد.

فرید عنوان کرد: سینمای امروز ما نیازمند یک نگاه و رویکرد جدید است و با توجه به برخورداری کارگاردانان فیلم اولی از تجارت کار در عرصه‌های مختلف سینما آن‌ها با نگاه جدید خود قادر به حرکت در فضاهای نوینی هستند.

وی افزود: کارگردانان فیلم اولی سال‌ها در عرضه‌های مختلف سینما و در کنار کارگردانان پیشکسوت آن‌ها مسیر طولانی را برای ساخت فیلم طی کرده‌اند. به عنوان مثال : من بعد از 20سال فعالیت در سینما در 42سالگی موفق به ساخت اولین فیلم بلند خود شدم.

این کارگردان بیان کرد: حضور کارگردانان پیشکسوت در تجارت بسیار بالا و کارساز و کارگردانان جوان و فیلم اولی با نگاه نو و خلاقیت بالا در جشنواره فیلم فجر امسال نتایج خوبی را به همراه دارد.

وی ادامه داد: دبیر جشنواره تا اینجای کار با ایجاد یک وفاق بستری برای دیدگاه‌ها و سلایق مختلف فراهم آورده و برخورد سلیقه‌ای نکرده است.

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار