"گرگ وال استریت" ساخته "مارتین اسکورسیزی" کمدی سیاه هالیوودی است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینمای جهان  باشگاه خبرنگاران به نقل از اوشن کاونتی سیگنال؛ فیلم "گرگ وال استریت"  به کارگردانی مارتین اسکورسیزی،کمدی سیاهی که بر اساس زندگی جردن بلفورت به قلم ترنس وینتر(فیلمنامه‌نویس) نوشته شده است .لئوناردو دی کاپریو درنقش بلفورت ایفای نقش می‌کند.دیگر بازیگران این فیلم جونا هیل، ژان دوژاردن، راب رینر، کایل چندلر و متیو مک کانهی هستند.

این فیلم پنجمین همکاری اسکورسیزی و دی کاپریو و دومین همکاری اسکورسیزی و وینتر بعد از سریال امپراتوری بوردواک را رقم میزند. "گرگ وال استریت"، داستان یک دلال سهام نیویورکی خود را درگیر تقلب در سهام و فساد مالی می‌کند. ابتدا بلفورت در تقلب‌های خود موفق است اما با گذشت زمان زمین می‌خورد.

جونا هیل از پسِ شخصیت ضد قهرمان به خوبی برآمده و ماتیو مک‌کانهی با اینکه حضور مختصری در فیلم دارد،اما گوی رقابت را از لئو دزدیده است.

فیلم موافقان و مخالفان زیادی داشت. "گرگ وال استریت" نامزد پنج جایزه آکادمی اسکار شده  که شامل بهترین فیلم و بهترین کارگردانی می‌شود.

سال 2007،در مبارزه‌ای سخت بین لئوناردو دی‌کاپریو/برادران وارنر و  براد پیت /پارامونت پیکچرز،لئوناردو دی‌کاپریو و برادران وارنر توانستند امتیاز به تصویر کشیدن سرگذشت جردن بلفورت را به دست آوردند.

بلفورت نمایانگر زشتی و نفرت‌انگیز بودن نظام سرمایه‌داری امریکا در قرن بیست میلادی است. اوآدم رذلی است و کاری از دست ما برنمی‌آید جز اینکه برایش دلسوزی کنیم. بلفورت خیره به دوربین صحبت می‌کند،گویی مخاطب را محرم رازهایش می‌داند.اوشوخ و همیشه ناراضی است.

همه چیز "گرگ وال استریت" بیش از حد است. زمان فیلم (سه ساعت) قصد همخو شدن با زیاده‌روی‌های شخصیت‌هایش دارد.

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار