مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان گفت: 20 پروژه آب و فاضلاب در ایام دهه مبارک فجر در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،تخت‌شاهی گفت:برای اجرای این پروژه‌ها بیش از 172 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی استانی و داخلی شرکت هزینه شده است.
وی با اشاره به پروژه‌های مهم اجرا شده در استان افزود: پروژه خط انتقال ثقلی آب شهر سنندج که بخشی از طرح آبرسانی شهر سنندج با ظرفیت یک‌هزار و 100 لیتر بر ثانیه و 17 کیلومتر خط انتقال است یکی از پروژه‌های مهم شرکت است که برای اجرای آن بالغ بر 120 میلیارد ریال هزینه شده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان اضافه کرد:پروژه آبرسانی به مسکن مهر 6 هزار و 600 واحدی سنندج، آبرسانی به شهر جدیدالاحداث بلبان‌آباد، بهره‌برداری از مخزن پنج هزار متر مکعبی فرجه سنندج و سه هزار متر مکعبی دیواندره از دیگر طرح‌های آماده برای بهره‌برداری در ایام دهه فجر امسال است.
تخت‌شاهی در ادامه گفت:خط انتقال پایاب سد گاوشان به شهرک بعثت مریوان و احداث شبکه‌های آب و فاضلاب مسکن مهر استان کردستان از دیگر پروژه‌های شرکت برای افتتاح در دهه مبارک فجر امسال بیان کرد.
انتهای پیام/
برچسب ها: آب ، فاضلاب ، انتقال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.