وزیر علوم تحقیقات و فناوری در بازدید از سایت خدمات ماشینی و الکترونیکی و قرنطینه عوامل اجرایی کار‌شناسی ارشد سازمان سنجش کشور طی بازدید گفت: در انتخاب انتخاب استعدادهای بر‌تر به افق‌های دور نگریست.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، رضا فرجی دانا در نشستی با اعضای هیئت رئیسه سازمان سنجش آموزش کشورطی سخنانی گفت: عظمت کار سازمان سنجش آموزش کشور زمانی مشخص می‌شود که عوامل این سازمان وظیفه انتخاب بهترین‌ها را در آزمون‌های سراسری به عهده دارند و مناسب است برای اجرای این امر مهم به جدید‌ترین روش‌های انتخاب افراد که در جهان اعمال می‌شود توجه داشته باشیم. 

وی با تاکید بر ایجاد یک واحد پژوهشی برای رصد کردن روش‌های انتخاب استعداد‌های بر‌تر در سطح جهانی به صورت پویا و مستمر و اعمال آن در داخل کشورافزود: نمی‌توان همیشه به روش‌های موجود در انجام امور متکی بود و باید قدری به افق‌های دور نگریست. 

فرجی دانابا تاکید براینکه رضایتمندی بستر تحول است اظهار داشت: باید شرایط کاری طوری شود که که افراد یقین داشته باشند که کارشان دیده می‌شود و رضایتمندی سبب می‌شود که انگیزه افراد برای فعالیت بیشتر و بهتر دو چندان شود. 

در ادامه این نشست ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، رضا محمدی رئیس مرکز تحقیقات و ارزشیابی و سید صمد حسینی معاون اداری مالی این سازمان گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد سازمان سنجش را ارائه کردند و دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص بهبود کیفیت این سازمان را با وزیر علوم در میان گذاشتند. 

گفتنی است سازمان سنجش آموزش کشور در سال ۱۳۹۲ تعداد هفت آزمون موظفی و ملی، و همچنین یکصد و بیست آزمون غیر موظفی و اختصاصی برای سازمان‌ها و مراکز اجرایی کشور برگزار کرده و در امر توسعه دولت الکترونیک در سطح کشور رتبه نخست را کسب کرده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار