سرپرست اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به تغییرات زندگی با ورود اینترنت به کشور گفت: در سال گذشته فعالیت 30 درصد کاربران فضای مجازی در ایران از طریق تلفن همراه بوده است که این میزان بی شک در سال جاری افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، اباذر جعفری در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم که قبل از ظهر چهارشنبه در سالن جلسات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: حدود 20 سال است که سبک زندگی و نوع نگاه انسان‌ها به زندگی فرق کرده و با توجه به لزوم ترویج آموزه‌های دینی نیاز است با تبلیغ نوین این عمل مهم انجام شود.

وی با بیان این که تبلیغ نوین پس از تبلیغ سنتی و چهره به چهره آغاز شده و از اهمیت زیادی برخوردار است، ابراز کرد: بر اساس آمار در سال گذشته 30 درصد کاربران ایرانی، فعالیتشان در فضای مجازی از طریق تلفن همراه بوده است و بی شک این آمار در سال 92 افزایش داشته است.

سرپرست اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: این ارتباط فیزیکی و زیرساختی در سبک زندگی و باورها و عقاید مردم بسیار تاثیرگذار بوده و دفتر تبلیغات اسلامی با تبلیغ نوین در این جهت فعالیت خود را آغاز کرده و از موسسان اداره تبلیغ نوین تشکر می‌کنم.

وی افزود: حجت الاسلام گلزاده در رشد و توسعه تبلیغ نوین تلاش زیادی داشته و امید است در فرصت کوتاهی که در این جایگاه قرار دارم بتوانم در جهت تبلیغ نوین خدمت کنم.

برچسب ها: قم ، افزایش ، استفاده ، تلفن ، همراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.