معاون اول رئیس جمهور در پاسخ به سوالی در خصوص برخورد با مفاسد اقتصادی و تهیه گزارش از ویژه‌خواری برای دکتر روحانی گفت: گزارشی در این خصوص تهیه شده و برای سلامت اداری دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، "اسحاق جهانگیری" صبح امروز پنج شنبه(10بهمن) ‌به منظور دیدار با علما و مراجع تقلید قم و شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی، وارد استان قم شد.

جهانگیری در بدو ورود به قم در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنها پاسخ داد.
 
وی در پاسخ به سوالی در خصوص برخورد با مفاسد اقتصادی و تهیه گزارش در خصوص ویژه خواری برای دکتر روحانی گفت: گزارشی در این خصوص تهیه شده و برای سلامت اداری دستگاه‌های اجرایی برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه دولت بر سلامت اداری و پیشگیری از تخلفات اقتصادی اصرار دارد افزود: باید یک سیستم دولت هوشمند ایجاد کنیم و براساس آن همه گلوگاه‌های فساد و زمینه‌های بروز تخلف را از میان برداریم.
 
گفتنی؛ معاون اول رئیس جمهور قراراست در این سفر با آیات عظام سبحانی، وحید خراسانی، نوری همدانی، موسوی اردبیلی، صافی گلپایگانی، جوادی آملی و مکارم شیرازی دیدار و با ایشان در خصوص مسائل کشور گفتگو کند.

بازدید از روند اجرایی طرح توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه(س)از دیگر برنامه‌های دکتر جهانگیری در این سفر خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی و معاون رئیس جمهور در امور مجلس دکتر جهانگیری را در این سفر همراهی می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
حامداسعدي
۰۵:۲۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
سلام
اميدوارم اين دستورانقلابي و ولايت مدارانه كه نشات گرفته از قرآن كريم وفرمايشات امام خامنه اي است به بايگاني ندانم كاريها نرود وفراموش نگردد وبا قدرت به پيش برود .
اميد است خروجي آن عيدي سال نو ملت صبور ايران باشد
همچنين اجراي برنامه هاي كنترلي دقيق و بازرسي هاي اصولي بر دستگاههاي موجود باعث توقف ويژه خواري جديد گردد انشا الله
آخرین اخبار