مهرنوش اشکانی زاده با گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: از زمانی که جوانان به خصوص زنان در پی تعریف نقش جدیدی برای خود در عرصه جامعه تحولات آن بودند و باعث شد که افرادی که دارای پول و ثروت هستند از این فرصت سو استفاده کنند و برای خود درآمد پیدا کنند که این درآمد دارای پولسازی و سود آوری بالایی است این طور افراد دنبال جمع کردن تعاریف جدید از هویت خود و حریم خصوصی خود بودهاند و این افراد برای ابراز وجود خود به ساختن مدلهای جدید روی میبرند البته به غیر از دید سود محور بنگاههای مالی و صاحبان آن گسترش رسانههای جمعی به هنگام ارتباطات تصویری در سطح جهان نیز به دستیابی عوامل مزبور به اهدافشان در ابعاد اقتصادی و فرهنگی سرعت بیشتری بخشید.
این روان شناس در پایان خاطر نشان کرد: در زمان حاضر مساله اساسی این نیست که چه طوری میتوانیم فرهنگ ملی و همگانی را نگه داشت، اصلیترین برنامه و تصمیم گیری این است که باید چه کار بکنیم تا فرهنگ جامعه را بالا برد و به جامعه و فرهنگ بهتری تبدیل نمود و در این میان نقش رسانه در تغییرات فرهنگی جامعه محوری اساسی به شمار میرود.
انتهایپیام/