هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال کشورمان با رویارویی 14 تیم روز جمعه انجام می گیرد،دبیری در این هفته نیز همچنان پیشتاز است اما این بار حفاری است که با حضور در رتبه دوم این تیم را تعقیب می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال در حالی برگزار می شود که صدر جدول در جریان رقابت ها هفته گذشته دستخوش تغییراتی شد تا گیتی پسند جایگاه دومی خود را با باخت برابر دبیری در رقابتی که حاشیه های زیادی به همراه داشت تسلیم اصلی ترین رقیب خود شرکت حفاری کند.حال دبیری که به تاخت و تاز خود در لیگ ادامه میدهد به جای تعقیب گر همیشگی اش، شاگردان ناظم الشریعه  را پشت سر خود دارد.
 
در نخستین رقابت این هفته  تاسیسات دریایی نماینده پایتخت در ساری به مصاف شاگردان صالح که قعرنشینی را پذیرفته و خود را آماده سقوط کرده اند می رود تا با این برد شکست هفته گذشته در دربی تهران را جبران کند اما راه ساری که حتی پتروشیمی تیم تازه وارد لیگ را پیش رو دارد برای نجات از این موقعیت تمام تلاش خود را به کار می گیرد.
 
در دیگر بازی شاگردان ابطحی با تساوی برابر تیم قدرتمند فرش آرا درهفته گذشته با انگیزه نماینده تازه وارد اصفهانی به لیگ برتر را میزبانی می کنند تا با کسب حداکثر امتیاز ها در هفته های باقی مانده به اتمام فصل جایگاه ایده آلی را از آن خود کنند.
 
تیم زمزم نیز که حتی با گرفتن مهره در نیم فصل دوم پاسخگوی انتظارات مردم اصفهان نبوده با پیروزی در هفته هجدهم برابر شهید منصوری با جان تازهای به مصاف تیم ساوه ای می رود.
 
اما میثاق در تهران  هلال احمر تبریز را میزبانی می کند .خوراکچی که خاطره خوشی از مصاف با تیم های تبریزی در نیم فصل نخست نداشته و 3 شکست فصل جاری در کارنامه اش با رویارویی با این تیم ها رقم خورده در اندیشه انتقام از جمعه ماراتن  خود را با تیم های تیریزی آغازمی کند همین امر انگیزه این تیم زهز دار لیگ برتری را برای مقابله در 3 هفته آتی دو چندان کرده است.
 
در سوی دیگر تیم خبیری که با تساوی هفته گذشته مقابل تیم قدرتمند قم نوار ناکامی هایش را قطع کرد به هیچ عنوان حاضر به تسلیم امتیاز به رقیب نیست و با توجه به پبیورزی اش در نیم فصل مدعی تر از همیشه به تهران می آید.
 
اما در یکی از دیدار های مهم و تاثیرگذارصدر جدولی شهید منصوری، شرکت حفاری تیم رده دومی جدول را میزبانی می کند با توجه به موقعیت جدید شاگردان ناظم الشریعه و همچنین سابقه رقابت این دو تیم در نیم فصل نخست رقابتی زیبا و غیر قابل پیش بینی انجام میگیرد. با وجود اینکه رقابت در اهواز یرای تمام تیم های لیگ برتری هراس آور است اما منصوری حفاری را در شهر خود شکست داده بود تا در نیم فصل دوم با اقتدار بیشتری به مصاف این تیم برود.اما شرکت حفاری که برای نخستین هفته در مقام دوم جدول جای گرفته تمام توان خود را به کار می گیرد تا با پیروزی در این رقابت همچنان گیتی پسند را در تعقیب خود داشته باشد اجازه بازگشت این مدعی به جایگاه هفته گذشته اش را ندهد.
 
در دیگر رقابت صدر جدولی تیم بی رقیب دبیری در قم مهمان ماهان تندیس می شود .شاگردان حسن زاده که با بازگشت این مربی جان تازه ای گرفته اند با تمام نوان به مصاف دبیری می روند تا به روند کامیابی خود ادامه دهند  تساوی هفته گذشته این تیم با هلال احمر ان تیم را بر آن داشته تا2 امتیاز از دست داده خود را در رویارویی با دیگر نماینده تیریزجبران کنند، اما این رقابت برای ایجاد فاصله دبیری با رقبا پر اهمیت تلقی می شود تا دبیری به تاخت و تاز خود در لیگ ادمه دهد.
 
 گیتی پسند که پس از رقابت با دبیری به کما رفت و حتی صحبت از عدم حضورش در لیگ برتر به میان آمد با تصمیمات گرفته شده ماندنی شد تا در شهر خود شهرداری تبریز را میزبانی کند،البته شکست این تیم مقابل صدرنشین ضربه محکمی به این تیم بود تا نه تنها اختلاف امتیازش با صدر به 9 برسد بلکه جایگاه دومی خود را نیز تقدیم حفاری کند.باید دید شاگردن لک قادر به بازگشت به روزهای خوب خود هستند یا همچنان برجاده بد شانسی حرکت خواهند کرد.
 
شهرداری تبریز که همیشه مقابل تیم های مدعی رقابت سنگینی به نمایش گذاشته با انگیزه مقابل گیتی پسند حاضر می شود تا آرزوی تقی پور مربی تیم که به گفته وی قهرمانی همشهری اش است برآورده شود.دیدار این دو تیم به دلیل پخش زنده ساعت 17:30 آغاز می شود.
 
در آخرین رقابت هفته نوزدهم که ساعت 18 آغاز می شود تیم قدرتمند فرش آرا برای جبران تساوی هفته گذشته خود به مصاف پتروشیمی ماهشهر که این روز ها رقیب سرسختی نشان داده می رود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار