دبیر کل فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی گفت: تیم ملی متعلق به کی روش و فدراسیون فوتبال نیست بلکه متعلق به عموم مردم کشور است و قطعا برای آماده سازی تیم ملی نهایت تلاش خود را انجام می دهیم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی-دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه بسیار ناراحتیم به خاطر اینکه یکی از اردوهای آماده سازی تیم ملی که تمامی تشریفات اداری اش انجام شده بود را از دست دادیم و خواسته ام از کی روش به عنوان سرپرست تیم ملی این است که به هیچ وجه نباید کار متوقف شود و وی باید هر چه محکم تر و پر صلابت تر کار خود را در برقراری اردوهای تیم ملی ادامه دهد. چگونه و کجا این بحث دیگری است که در این خصوص با سرمربی تیم ملی شخصا صحبت خواهم کرد.

سرپرست تیم ملی در ادامه افزود: موضوعی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است این است که اردوهای تدارکاتی به هیچ وجه متوقف نشود و فرقی نمی کند. این اردوها در آفریقای جنوبی، کمپ تیم های یا در استادیوم آزادی یا پارک طالقانی و یا حیاط منزل کی روش باشد و بی شک فدراسیون فوتبال از 22 فروردین بنا بر اعلام قبلی، کلیه بازیکنان را به  اردوی تیم ملی دعوت و آنها را در اختیار کی روش قرار خواهد داد و این تصمیم به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد. همانطور که گفتم  اگر اجبار داشته باشیم در پارک تمرین خواهیم کرد و قطعا از هدف اصلی که حضور پر صلابت در جام جهانی و احترام به خواسته های مردم عزیزمان می باشد، تخطی نخواهیم کرد.

محمد نبی در ادامه بیان کرد: البته تعدادی از بازیکنان تیم ملی به قطر و کویت رفته اند که شخصا به این کشورها می روم و با باشگاههای این بازیکنان وارد مذاکره می شوم تا بازیکنان را در اختیار تیم ملی فوتبال ایران قرار دهند و اگر قرار به جریمه هم باشد، آن را پرداخت می کنیم.

سرپرست تیم ملی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی متعلق به کی روش و فدراسیون فوتبال نیست بلکه متعلق به عموم مردم کشور است و قطعا برای آماده سازی تیم ملی نهایت تلاش خود را  همانند گذشته انجام می دهیم که این وظیفه مهم نه تنها بر عهده فدراسیون، مربیان و بازیکنان تیم ملی بلکه بر عهده مدیران بالا دست ما نیز بوده و خواهد بود.
برچسب ها: تیم ، ملی ، فوتبال ، کی روش ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار