رئیس اتوبوسرانی شهرداری منطقه 19، از اعزام شهروندان این منطقه به حرم مطهر امام خمینی(ره) همزمان با نخستین روز دهه فجر خبر داد.

محمدعلی عباسعلی زاده در گفتگو با گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: نخستین روز دهه فجر به حرم مطهر امام خمینی(ره) اعزام خواهند شد.

این طرح به منظور تجدید میثاق شهروندان محلات 13 گانه منطقه 19 همزمان با نخستین روز دهه فجر شنبه 12 بهمن ماه سال 92 اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در این طرح اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی منطقه 19 به منظور سرویس دهی به شهروندان محلات 13 گانه منطقه در مساجد، پایگاه‌های بسیج، میادین اصلی و پایانه سروری آماده اعزام آن‌ها به حرم مطهر امام خمینی(ره) خواهند بود.

عباسعلی زاده با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح اظهار داشت: سرویس دهی اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی منطقه 19 در مساجد، پایگاه‌های بسیج، میادین اصلی و پایانه‌ سروری به منظور اعزام شهروندان محلات 13 گانه منطقه 19 و تجدید میثاق آن‌ها با بنیانگذار انقلاب اسلامی به حرم مطهر روز شنبه 12 بهمن ماه سال جاری از ساعت 7 تا 9 صبح مسیر رفت و بعد از نماز ظهر و عصر مسیر برگشت از اقدامات اجرایی این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: توزیع بنر‌های فرهنگی، آموزشی و مناسبتی در پایانه‌های منطقه 19، استفاده از پیام‌های فرهنگی، آموزشی و تبریک در اتوبوس‌های واقع در منطقه 19 همزمان با دهه فجر از اقدامات دیگر اتوبوسرانی شهرداری منطقه 19 است.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: شهروند ، پایتخت ، اتوبوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار