مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون:نشست ژنو 2 یک شوی سیاسی چند دقیقه‌ای بود/ گروه‌های تروریستی مردم بیگناه را به سپر انسانی خود تبدیل کرده‌اند/ هشدار به یمن برای حفظ جان دیپلماتهای ایرانی و.. است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

نشست ژنو 2 یک شوی سیاسی چند دقیقه‌ای بود/ گروه‌های تروریستی مردم بیگناه را به سپر انسانی خود تبدیل کرده‌اند/ هشدار به یمن برای حفظ جان دیپلماتهای ایرانی

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/11/11/1977226_476.jpg

 معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه آمریکا درصدد بود تا در نشست ژنو 2 با اعمال زور و فشار به طرف‌های مختلف بشار اسد را از حکومت کنار بگذارد، گفت: تفاوت دیدگاه به لحاظ محتوایی میان شرکت‌کنندگان سبب عدم نتیجه‌بخشی نشست ژنو 2 شد.


"پلیس آمریکا"؛ از همکاری با خانه‌های فساد تا آزار و اذیت زن‌ها در هنگام بازرسی‌های بدنی

 رفتارهای غیراخلاقی و اقدامات غیرقانونی نیروهای پلیس ایالات متحده یکی از مهمترین چالش‌ها و معضلات این کشور است که با وجود اقدامات بازدارنده همچنان به قوت خود باقی مانده است.


کمیته حفاظت از جان امام(ره) به مؤتلفه‌ای‌ها واگذار شد/امام خمینی(ره): من یک طلبه‌ام، تشریفات را کم کنید/سیل حرکت میلیونی مردم از سراسر ایران به طرف تهران
یازدهم بهمن ۱۳۵۷ یکی از روزهای پرماجرای تاریخ کشور است که در آن اضطراب و انتظار ملت به اوج خود رسید.


اگر افراطیون در سوریه موفق شوند سراغ کشورهای دیگر هم می‌روند/ لزوم وحدت میان گروه‌های سیاسی لبنان

 وزیر امور خارجه کشورمان گفت: بلیه افراطی‌گری پدیده‌ای است که حتی شرایط سرایت به خارج از خاورمیانه را نیز دارد و همه باید بدانند اگر افراطیون در سوریه موفق شوند سراغ کشورها و مناطق دیگر خواهند رفت از این‌رو ضرورت دارد که هر چه سریع‌تر درگیری‌ها در سوریه پایان یابد.


از محکومیت "فاطمه هاشمی" به شش ماه حبس تعلیقی تا عدم ورود دیوان عدالت اداری به پرونده "پرسپولیس"

مهمترين رويدادهاي دستگاه قضا از جمله، جزئیات پرداخت‌ بدهی‌های "ب.ز"/ رد مال "مه آفرید" و پرونده بدهکاران بانکی، محکومیت "فاطمه هاشمی" به شش ماه حبس تعلیقی، مجرم شناخته شدن روزنامه‌های "خبر ورزشی" و "گل" با اکثریت آراء، عدم ورود دیوان عدالت به پرونده پاساژ و سرای دلگشا، دستگیری متهم فراری ترور "دادستان زابل"، پرونده "قالیباف" در انتظار رای کمیسیون تخصصی دیوان عدالت اداری، دلایل بروز افرادی همچون "ب.ز"، اعتراض به حکم "فاطمه هاشمی" طی هفته آینده، عدم ورود دیوان عدالت اداری به پرونده "پرسپولیس" از مهمترین اخبار قضا در هفته‌ای که گذشت، بود.


لزوم تبیین سیاست‌های جریان‌های افراطی از سوی دانشجویان

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) با تأکید بر اینکه باید جریان‌های افراطی و وهابیت حذف شوند، خاطرنشان کرد: جنبش دانشجویی باید جریان‌های افراطی را به دانشجویان و جامعه معرفی کرده و اقدامات آنان را تبیین کنند.


از تایید صحت سلامتی دیپلمات ایران تا ورود بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به بندر عباس

 دیدار ظریف با همتای نروژی خود، برگزاری اجلاس ایرا و 5+1 در اواخر بهمن ماه، در سلامن بودن دیپلمات ربوده شذه ایرانی، ارسال یادداشت از سوی نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد به دبیرکل سازمان، ورود بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و.....مهم‌ترین عناوین هفته گذشته سیاست خارجی بود.


موافقت کمیسیون تلفیق با جدول 17 لایحه بودجه 93 جای تاسف دارد

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تصویب اختصاص بودجه برای اشخاص حقیقی و حقوقی در قالب جدول 17 لایحه بودجه 93 جای تاسف دارد!


بیانیه اقدام مشترک ژنو در لوای تفاسیر متفاوت

 اظهارات متناقض طرفین مذاکره تا جایی ادامه پيدا كرده که این ابهام در ذهن ایجاد می‌شود که اگر توافقي میان ایران و ۱+۵ حاصل شده و دو طرف اين توافق را پذيرفتند، پس چرا اظهارنظر‌ها در خصوص توافق متفاوت است؟


آغاز برنامه آموزش مربیان حوزه‌های ازدواج سراسر کشور از اسفندماه/ نظارت بر عملکرد مراکز مشاوره ازدواج

 معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در جلسه با معاونت صدا قرار بر این شد تا با بیش از 5 شبکه صدا همکاری مستقیم داشته باشیم و آنها یک برنامه در طول روز را به برنامه های حوزه جوانان بخصوص ازدواج اختصاص دهند .


از مراسم تجدید میثاق دانشجویان و دانشگاهیان در حرم امام روح‌الله تا اعزام 500 هزار دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب

 مهترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.


پاسخ دندان شکن فرمانده کل سپاه به آمریکایی‌ها / رونمایی از سامانه‌های "هاگ" و "اسکای‌گارد"

پاسخ دندان شکن فرمانده کل سپاه به آمریکایی‌ها، ماجرای اهدای 400 لباس سپاهی از سوی بنی‌صدر به ضد انقلاب در آمل، برگزاری 8 رزمایش در سال آینده، رونمایی از سامانه‌های "هاگ" و "اسکای‌گارد"، جزئیات رزمایش "مصباح الهدی3 و پاسخ‌های قاطعانه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و وزیر دفاع به تهدیدات توخالی آمریکا از جمله مهم‌ترین اخبار دفاعی- امنیتی در هفته گذشته بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار