در راستای حفظ، نگهداری و افزایش حداکثر بهره وری از خطوط حمل و نقل عمومی ، پایانه های موجود در شمال تهران بهسازی شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  شهرداری منطقه یک ، مهندس پوریا محمدیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: پایانه های حمل و نقل عمومی  یکی ازمراکزمهم تبادل سفر هستند که به عنوان یکی از المانهای مهم شهری باید مورد توجه خاصی قرار گیرند بر همین اساس برای افزایش حداکثر بهره وری ازسیستم حمل و نقل عمومی، پایانه ها باید از لحاظ بهداشتی، رفاهی و ایمنی و امنیت ازکیفیت مطلوبی برخوردار باشند، چرا که که اگر این کیفیت ارتقاء نیابد، استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی کاهش می یابد و به دنبال آن اثرات نا مطلوب  آن در موارد دیگردر جامعه و زندگی شهری پدیدار می شود.
 
وی خاطر نشان ساخت : در طی یک دوره بازنگری و بررسی وضعیت موجود پایانه ها و شناسایی موارد بهبود ارتقاء سطح کیفی آنها ، کلیه پایانه های موجود در سطح منطقه نوسازی و تجهیز شدند.  
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه افزود: امکانات مذهبی، اسلامی، رفاهی، امنیتی و بهداشتی در پایانه ها به روز و با کیفیت بالا طراحی ، تهیه و نصب شده است و از شهریور ماه سال جاری تا کنون کلیه پایانه های موجود اعم از اتوبوسرانی و تاکسیرانی در سطح منطقه به طور منظم نظافت و شستشو  شدند.

معاون شهردار منطقه یک گفت: جهت آسایش شهروندان تعدادی از پایانه ها از جمله شهید افشار، نوبنیاد وارم مسقف شده و سایر پایانه ها از جمله قیطریه و محلاتی در برنامه هستند و به منظور ارائه تسهیلات بیشتر به شهروندان باجه های عرضه و شارژ کارت بلیط الکترونیک در پایانه های ارم، نوبنیاد و مینی سیتی استقرار یافته است.
 
محمدیان علاوه بر موارد فوق به بازپیرایی و نوسازی سیستم روشنایی  ، تابلوهای ترافیکی ، تابلوهای معرف خطوط پایانه و چندین مورد اجرای روکش آسفالت و لکه گیری در سطح پایانه ها و ...اشاره کرد.
 
وی افزود: در بحث اتوبوسرانی کلیه خطوط منطقه اعم از خصوصی و عمومی سیستم (GPS )نصب و فعال شده که می توان اطلاعات  مکانی هر لحظه از ناوگان را در سطح منطقه داشت .


انتهای‌پیام/
برچسب ها: پایانه ، بهسازی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار