فرماندار خلخال گفت: 23 طرح عمرانی در دهه فجر با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 341 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ هوشنگ محمدی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال اظهار داشت: در دهه فجر امسال 23 طرح عمرانی در خلخال با اعتبار 9 میلیارد و 341 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: عمده این طرحهای افتتاحی در دهه فجر گازرسانی به 10 روستا، بهره‌برداری از مسکن مقاوم‌سازی شده روستایی، تحویل اسناد مالکیت روستایی، بهره‌برداری از سد معیشتی، کلنگ‌زنی طرح‌های گازرسانی در روستاهای بزرگ خلخال، مسکن مددجویان، ساختمان دهیاری، برق‌رسانی و آسفالت معابر شهری و روستایی است.

محمدی خاطر نشان کرد: پارسال 20 طرح با مسئولیت 20 نفر از مسئولان ادارات شهرستان خلخال به عنوان طرح‌های اولویت‌دار شهرستان خلخال معرفی شد که در این طرح‌ها بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داریم و پیگیری برای وصول نتیجه و تکمیل طرح‌ها ادامه دارد.

فرماندار خلخال با اشاره به روند رو به رشد شهرداری خلخال و کلور به سمت درآمدزایی افزود: سعی شود در کوتاه‌ترین زمان این هدف عملی شود چرا که شهرداری یک نهاد خود گردان است.

وی در ادامه بیان کرد: تعیین تکلیف زمین‌های با کاربری‌های متفاوت و وصول نتیجه از این طرح‌‌ها حرکت به سوی درآمدزایی است که شهرداری باید از فرصت‌ها در راستای خدمات‌دهی بیشتر به شهروندان استفاده کند/ش.

انتهای پیام/

برچسب ها: خلخال ، افتتاح ، طرحهای ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.