استاندار ایلام از سرمایه گذاری یک هزار و 500 میلیارد ریالی بنیاد برکت در این استان خبر داد و گفت: این سرمایه گذاری در بخش های محرومیت زدایی ، اشتغال زایی ، مدرسه سازی و مسجد سازی انجام می شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ محمدرضا مروارید در حاشیه دیدار با رییس بنیاد برکت گفت: با وجود منابع طبیعی و ظرفیت های بالای بازرگانی در ایلام رئیس بنیاد برکت برای سرمایه گذاری در حوزه های نفت و گاز و پتروشیمی استان هم قول مساعد داد.
رییس بنیاد برکت نیز در این دیدار یادآور شد: مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان ایلام کانون توجه بنیاد برکت برای مدرسه سازی است.
عارف نوروزی ادامه داد: این بنیاد هفت مدرسه جدید در مقطع ابتدایی در روستاهای محروم ایلام می سازد.
وی تاکید کرد: این مدارس دارای 31 کلاس درس بوده و در روستاهای نهر عنبر، چالاب، هلیلان، پتک اعراب، شهرک ولیعصر و شهر چوار و مرکز شهر ایلام ساخته می شوند.
رییس بنیاد برکت ادامه داد: این نهاد بنیاد پیش از این پنج مدرسه شامل 32 کلاس درس در روستاهای محروم استان ایلام ساخته بود.
نوروزی اضافه کرد: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) درصدد است بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، یک هزار مدرسه برای خدمات رسانی به مردم در مناطق محروم کشور بسازد./ش
 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.