نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: هر چند دیپلماسی کشور ما در قبال کشورهای (1+5) قدرتمندانه پیش می رود اما باید کارها را رصد کرده و مردم و مسوولان نیز هوشیار باشند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ محمدرضا باهنر در دیدار با مردم بخش کنار تخته فارس بیان کرد: اگر پیشرفت گفتگوها برد برد باشد که مشکلی احساس نمی شود اما اگر آنها بخواهند به قراردادشان پایبند نباشند، تمام گفته ها زیر میز خواهد رفت .

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در خصوص تعامل مجلس و دولت در خصوص یارانه اشاره کرد و افزود: میزان پرداخت یارانه ها در سال آینده همان 455هزار ریال به ازای هر نفر خواهد بود اما به کل 75میلیون نفر تعلق نخواهد گرفت .

باهنر ادامه داد: در سال آینده برای دریافت یارانه ثبت نام جدیدی صورت خواهد گرفت و افرادی که حقوق دریافتی آنها زیر 20میلیون ریال باشد می توانند نام نویسی کنند.

وی گفت: اگر افرادی غیر واقعی اقدام به ثبت نام کنند، پس از بررسی اطلاعات، سه برابر چیزی که دریافت داشته اند جریمه خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از یارانه ها به سلامت جامعه تعلق خواهد گرفت بیان کرد: چون امروز بحث سلامت در جامعه یک بحث بسیار جدی بوده به همین دلیل در بودجه سال آینده هم برای کم کردن مشکلات درمانی مردم تدابیری اندیشیده شده است/ش ک.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.