مدیر آموزش و پرورش کوهبنان گفت: همزمان با دهه فجر همایش دوچرخه‌سواری و همایش حجاب و عفاف ویژه دانش‌آموزان در کوهبنان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،حسین اکبری اظهار داشت: دانش‌آموزان که علاقه خاصی به حضرت امام داشتند در سال 57 بر حضور خود در برنامه‌ها و مراسمات ضد رژیم افزودند تا اینکه با حضور حضرت امام (ره) در 12 بهمن 57 نقطه امیدی در وجود دانش‌آموزان تداعی شد.

وی بیان داشت: پس از آن نیز دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و همچنین در تمام صحنه‌ها و میادینی که حضور آنان موثر بود، حاضر شدند تا از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی که با خون سرخ شهیدان و تلاش‌های شبانه‌روزی حضرت امام (ره) به دست آمده بود، محافظت کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز دانش‌آموزان ایران اسلامی تحت زعامت و رهبری مقام معظم رهبری با بصیرت و هوشیاری در مقابل تمام هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان به ویژه در عرصه جنگ نرم مقاومت جدی از خود نشان دادند و دشمن را ناامید کردند.

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان گفت: فرهنگیان و دانش‌آموزان کوهبنانی همزمان با یوم‌الله 22 بهمن همگام با دانش‌آموزان سراسر کشور ضمن حضور گسترده در مراسم این روز با فریادهای کوبنده خود بار دیگر بر حفاظت از آرمان‌های بلند حضرت امام (ره) و شهیدان همیشه سرافراز و همچنین تجدید عهد و پیمان با مقام معظم رهبری تأکید می‌کنند.

وی برگزاری همایش دوچرخه‌سواری، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، همایش پیاده‌روی ویژه کارکنان اداره آموزش و پرورش، همایش حجاب و عفاف، مسابقات مختلف فرهنگی و هنری بین فرهنگیان و دانش‌آموزان، برگزاری مراسم جشن در مدارس و برگزاری عصری با شهدا را از مهم‌ترین برنامه‌های قابل اجرا در دهه فجر کوهبنان است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: کرمان ، کوهبنان ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.