تیم ملی هندبال کشورمان فردا به مصاف ملی‌پوشان بحرین می‌رود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران: ملی‌پوشان ایران در پنجمین دیدار خود در مرحله مقدماتی مسابقات هندبال مردان آسیا 13 بهمن به مصاف بحرین می‌رود.
 
در ادامه گزارش آمده است: تیم ملی هندبال ایران در حالی به دیدار میزبانی این رقابت‌ها می‌رود که حریف 4 بازی خود را در این مرحله برد از زمین خارج شده است و با 8 امتیاز در صدر جدول گروه A قرار دارد.
 
بر اساس این گزارش ملی‌پوشان کشورمان نیز با دو تساوی 24 بر 24 برابر قدرت مطلق آسیا یعنی کره جنوبی و 22 بر 22 مقابل عربستان یکی از تیم‌های عربستان یکی از تیم‌های خوب قاره کهن بدست آورده است و 2 برد 34 بر 27 برابر چین و 54 بر 23 مقابل ازبکستان کسب کرده است و با این کار و بدست آوردن 6 امتیاز به طور موقت در جایگاه دوم گروه خود قرار دارد.
 
گزارش دیگری عنوان می‌کند، شاگردان رافائل کاسترلو و صلاح بوچکر سرمربی بحرین به خوبی از حساسیت این دوئل خبر دادند و اهمیت کار را درک می‌کنند.
 
این گزارش تأکید می‌کند، تیم ملی هندبال ایران با زدن 134 گل در 4 بازی و معدل 33.5 گل برای هر دیدار و در اختیار داشتن بهترین خط حمله گروه به مصاف تیم می‌رود که برای ما همیشه قابل عبور بوده است.
 
در پایان گزارش خاطرنشان می‌شود، ملی‌پوشان کشورمان تاکنون بازی‌های خوب و عالی در این مسابقات (مردان آسیا) از خود ارائه کردند امیدواریم از گروه خود به دور بعد صعود کنند که با این پتانسیل و قابلیت بالای بازیکنان تیم ملی این موضوع دور از استرس نخواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسابقات ، هندبال ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار