: اين کنفرانس توسط دانشکده مهندسي مکانيک دانشگاه سمنان و انجمن مهندسان مکانيک ايران 27 و 28 آبان ماه سال 93 برگزار می شود.

 
به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، دبیر کنفرانس علمی انتقال حرارت و جرم ایران از میزبانی دانشگاه سمنان برای برگزاری این کنفرانس خبر داد.
دکتر محمد صادق ولی پور با اعلام این خبر افزود: اين کنفرانس توسط دانشکده مهندسي مکانيک دانشگاه سمنان و انجمن مهندسان مکانيک ايران 27 و 28 آبان ماه سال 93 برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این کنفرانس علمی در 17 محور برگزار می شود تصریح کرد: انتقال حرارت، جابجايي هدايت و تشعشع ، جريانهاي چند فازي ، انتقال حرارت و جرم در محيطهاي متخلخل ، انتقال حرارت در ابعاد ميکرو و نانو ، فرآيندهاي انتقال حرارت و جرم در سيستمهاي بيولوژيکي ، کاربرد انتقال حرارت و جرم در صنايع حرارتي و نيروگاهي و روشهاي ترکيبي و اندازه گيري در انتقال حرارت و جرم از جمله محورهای این کنفرانس است
دبیر کنفرانس علمی انتقال حرارت و جرم ایران ، تبادل اطلاعات نتايج تحقيقات بين مهندسان مکانيک، شيمي و ديگر رشته هاي مرتبط برای گسترش و ارتقاي جايگاه انتقال حرارت و جرم در علوم مهندسي را از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس علمی عنوان کرد.
وی همچنين رشد و توسعه تحقيقات علمي کاربردي در بين اساتيد، متخصصان، پژوهشگران و دانشجويان دوره هاي تحصيلات تکميلي را از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس برشمرد./ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.