قاسم حدادی فر هافبک تیم ذوب‌آهن اصفهان این روزها عملکرد خوبی در تیمش دارد براین اساس احتمال دارد که یکی از مسافران جام جهانی 2014 برزیل باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حضور حدادی فر در لیست احتمال کی‌روش برای جام جهانی 2014 برزیل باعث شد تا عملکرد این بازیکن را مورد بررسی قرار دهیم.

قاسم حدادی فر متولد سال 1362 در اصفهان است و در حال حاضر 30 سال سن دارد و با قد یک متر و 80 سانت درپشت هافبک ذوب آهن اصفهان بازی می‌کند.

وی از سال 1996 تا 2003 در باشگاه جوانان ذوب آهن اصفهان حضور داشت پس از آن باشگاههای حرفه‌ای خواستار او شدند و از سال 2003 تا حالا در تیم ذوب آهن اصفهان حضور دارد.

حدادی فر در سال 2005 به مدت یک سال به تیم نفت آبادان قرض داده شد و به صورت قرضی برای این تیم بازی انجام داد که با 144 بازی 8 گل به ثمر رساند.

حدادی فر در سال 2012 برای خدمت سربازی به تیم تراکتور سازی تبریز پیوست تا خدمت خود را در این تیم به پایان رساند.

بازیکن تیم ذوب آهن در تیم ملی هم حضور داشت و در سال 2010 با انجام 12 بازی نتوانست هیچ‌گاه ملی در کارنامه خود به ثبت رساند.

حدادی فر افتخاراتی در لیگ برتر هم دارد که می‌توان به نایب قهرمانی درلیگ برتر فوتبال ایران در سالهای 87 تا 88 به همراه تیم ذوب آهن اصفهان اشاره داشت.

وی همچنین مقم نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران در سالهای 88تا 89 به همراه تیم ذوب آهن اصفهان را از آن خود کرد.

حدادی فر زمانی که برای خدمت سربازی در تیم تراکتور سازی تبریز در سالهای 90 تا 91 حضور داشت توانست به همراه این تیم مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران را کسب نماید.

همچنین حدادی فر مقام سومی در لیگ برتر فوتبال ایران درسالهای 89 تا 90 را به همراه تیم ذوب آهن اصفهان به دست آورد.

وی در جام حذفی توانست مقام قهرمانی در سالهای 87 تا 88 را به همراه تیم ذوب آهن اصفهان را کسب کند.

حدادی فر در لیگ قهرمانان آسیا 2010 به همراه تیم ذوب آهن اصفهان هم حضور داشت و توانست مقام نایب قهرمانی را از آن خود کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار